اهدای هزینه جشن مرهمی بر زخم برف زدگان غرب مازندران

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، در پی بحران برف در غرب مازندران و حجم گسترده خسارت به مردم یکی از مخاطبان نامه ای را به پایگاه خبری بلاغ ارسال کرده و از شورای شهر و شهردار ساری خواسته به جای آنکه هزینه های میلیونی را صرف هنرمندان کشوری در جشنی که قرار است فردا در ورزشگاه شهید متقی ساری برگزار کند، به مردم خسارت دیده غرب مازندران اختصاص دهد.

متن این نامه بدین شرح است:

 

نامه یک شهروند به شهردار وشورای شهر ساری :

 

جشن نمی خواهیم

 

جناب آقایان من یک شهروند ساده هستم چند روزی است برف که از قدیم برای ما نشانه نشاط بود وشادی این بار خانه وکاشانه هزاران هم نوع مارا در معرض آسیب وخطر قرار داده است طوری که ماها که در مرکز استان زندگی می کنیم حتی شاهد یک هفته تعطیلی مدارس بودیم وبه چرا های فرزندان مان پاسخ میدهیم.

 

در خبرها آورده اند برف ۸۰۰ میلیاد تومان به همنوعان مان خسارت وارد کرده است صدها تن ازمردم برخی روستا ها در بحران برف پیدا نشد ه اند. آب نان گاز برق ندارند دامداری ها وکشاورزی شان از بین رفت.

 

از شهرها واستان های حتی غیر همجوار وسایل گرمایشی فرستادند وچندین بیمار بر اثر عدم دسترسی به پزشک به خاطر بیماری حاد جان خود را ازدست داد ه اند و همه مردم از اقصی نقاط کشور با آسیب دیدگان همدردی کردند و قطعا شمایان هم به عنوان نیروهای ارزشی وهم ذات پندار با این امداد رسانی کمک کرد ه اید .

 

دیروز که فرصتی فراهم شد بعد از مدت ها با فرزند دبیر ستانی ام در شهر قدمی بزنم بنر های بزرگی از شهرداری وشورا در شهر برخورد کردم که نوشته بود مردم شهر جشن می گیرند.

 

به روح پرسشگر فرزندم که در چندین جشن شهرداری ساری شرکت کرد نتوانستم پاسخ دهم که بابا در این شرایط بغرنج که همه با آسیب دیدگان بحران برف همدلی می کنند چرا شهرداری وشورای ساری دارد جشن میگیرد.

 

امروز خیلی ها به بی تدبیری برخی از مدیران خرده می گیرند که چرا بحران را پیش بینی نکردندوحتی بعضی از مناطق بحران زده محتاج یک قطعه نان هستند گمان نمی کنید این جشن که حتما هزینه دارد بر روح وروان مردم اثر بدی دارد.

 

جشن گرفتن در این شرایط کمک به آرمان های انقلاب نیست بلکه قلب هایی را جریحه دار میکند همانطوریکه جشن های قبلی که گرفته اید باعث نشاط در جامعه شد.این جشن کمک به دوستداران انقلاب نمی کند.

 

آقایان شهردار و اعضای محترم شورای شهر ساری در نظر داشته باشید برگزاری این جشن نه تنها کمک به مردم در این زمان نمی کند بلکه سبب ناراحتی هم می شود.

 

انقلاب را بدون برگزاری این جشن که نوشته شد با حضور هنرمندان کشوری وبی گمان هزینه بالایی دارد می توان پاس داشت و آرمان های آن را از طریق کمک به هم نوعان مان در غرب مازندران پاس داشت.

 

بیایید در یک حرکت انقلابی وبسیجی به مردم اعلام کنید جشن را روزی خواهیم گرفت که لبخند بر لبان عزیزان بحران زده در اثر برف نقش ببندد.

 

بیایید به مردم اعلام کنید هزینه جشن را برای خرید نان برنج گوشت لباس گرم و……مردم غرب استان اختصاص دادیم وآن وقت بهتر از ده ها جشن برایتان تاثیر گذاری مثبت دارد.

 

بیایید من وتو ما شوییم تا از این غمی که بر هم نوع ما ایجاد شد مرهم باشیم .

 

قبلا از توجه وحوصله شما بزرگواران سپاسگزارم ازرسانه ها هم می خواهیم در اطلاع رسانی این مسئله کمک کنند تا صدای من به گوش شهردار ارزشمند و اعضا عزیز شورای شهرمان برسد.

با احترام شهروند دلسوخته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا