با حضور معاون مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران؛

آزمایشگاه مرکزی مدارس ابتدایی فریدونکنار در دبستان شهدای ولیعصر(عج) افتتاح شد

بصیر، آزمایشگاه مرکزی مدارس ابتدایی این شهرستان در دبستان شهدای ولیعصر(عج) با حضور سیدعیسی میرشفیعی معاون مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، سیداسماعیل اسماعیل زاده مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار، سیدحسین میرمرادی رییس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین افتتاح شد.

سیدعظیم اسماعیل زاده در این آئین اظهار کرد: برای اجرای سند تحول بنیادین باید نگاه تمام مسئولان در زمینه تعلیم و تربیت و به سمت آموزش ابتدایی باشد.

وی خاطرنشان کرد: در ۳ سال متوالی ۳ مدرسه ابتدایی فریدونکنار دارای آزمایشگاه شده و در همین راستا با نگاه عدالت محور برنامه ریزی و فعالیت شده است.

مدیر آموزش‌وپرورش فریدونکنار تصریح کرد: ۴ هزار و ۹۰۰ دانش‌آموز دوره ابتدایی در این شهرستان در ۳۶ مدرسه دولتی و غیردولتی تحصیل می‌کنند که تاکنون حدود هشت مدرسه مجهز به فضای آزمایشگاهی مجزا شدند.

اسماعیل‌زاده افزود: آزمایشگاه مرکزی مدارس ابتدایی شهرستان فریدونکنار در دبستان شهدای ولیعصر(عج) در زیربنای ۶۰ مترمربع با تمام تجهیزات لازم برای دروس پایه‌های اول تا ششم ابتدایی افتتاح شده است.

وی با تاکید بر اینکه از این آزمایشگاه به صورت دوره‌ای برای دانش‌آموزان سایر مدارس استفاده می‌شود، گفت: ساخت و تجهیز آزمایشگاه‌ها در مدارس حدود ۳۰ میلیون تومان هزینه دارد و از خیرانی که حمایت بسیاری در زمینه تعلیم و تربیت به ویژه در حوزه آموزش ابتدایی دارند قدردانی  می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا