آقای جهانگیری! آسمان مازندران آفتابی شد،تشریف بیاورید

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، درپی بارش برف در غرب مازندران و قطعی ۷۲ ساعته آب و برق و همچنین مسدود شدن تمامی مسیرهای شهری و روستایی سبب بوجود آمدن بحران برف در ۶ شهرستان مازندران شد.

بارش بی سابقه ای که به گفته یکی از نمایندگان مجلس در برآورد خسارت اولیه بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان یعنی سه برابر بودجه مازندران به غرب مازندران ضرر وارد کرد.

مختل شدن زندگی مردم در غرب استان مازندران و قفل شدن راه هایی روستایی با برفی که ارتفاع آن به بیش از دومتر می رسید که اگر حضور استاندار ،هلال احمر،نیروهای بسیج محلی، سپاه، ارتش و نیز مأموران انتظامی و امنیتی نبود بلاشک آمار بالای تلفات انسانی در بحران برف زدگی مازندران در کشور ثبت می شد.

اما آنچه که دراین بحران قابل تامل است، عدم حضور رئیس جمهور و دولتمردان در ساعات و یا روزهای اول این حادثه بود. بی شک مردم مازندران با انتظار به جا از دولت، خواهان حضور مسئولان کشوری علی الخصوص رئیس جمهور و معاونانش بودند که این اتفاق نیفتاد و رئیس جمهور تنها به نامه ای تشکر آمیز از نیروهای دولتی و امداد رسانی که جز وظیفه ذاتی دستگاه های اجرایی است بسنده کرد.

گر چه برخی مسئولین کشوری بعد از گذشته حدود یک هفته از وقوع بحران در غرب مازندران حضور یافتند اما موضوعی که باعث اما و اگر های بیشتری برای اذهان مردم مازندران شد، نوع و کیفیت حضور این مسئولین بود!

روز گذشته یک خبرگزاری نوشت معاون اول رئیس جمهور قرار است  روز جمعه به مازندران سفر کند و از نزدیک شاهد بحران برف در مازندران بوده و به بازدید از مناطق برفگیر غرب استان در شهرهای نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد برود و  در جلسه ستاد بحران غرب مازندران در فرمانداری تنکابن شرکت کند.

این خبرگزاری در ادامه نوشت: معاون اول رئیس جمهور نیز در رادیوی دریای چالوس به صورت زنده با مردم غرب مازندران سخنرانی می کند.

به گفته یک منبع آگاه، با سفر جهانگیری مجتمع شرکت نفت محمودآباد آماده پذیرایی از معاون اول رئیس جمهور می شود و تمامی سوئیت های پذیرایی مهمانان ویژه را تخلیه کرده تا معاون اول رئیس جمهور و البته به گفته این منبع آگاه با تعداد همراهان زیاد! در سفر یک روزه در این مجتمع تجاری تفریحی توریستی اقامت داشته باشد.

از دولتی که با شعار تدبیر و امید و برخواسته از رای مردم برسرکار آمد انتظار می رفت که با تدبیری همه جانبه در بحران برف زدگی مازندران با حضور و سرکشی به موقع در نقاط برفگیر حدالامکان اندکی از تالمات مردم را بکاهند.

گفتنی است در روزهای گذشته زمانی که اکثر روستاهای مازندران با قطعی نان ، آب و برق و همچنین با مسدودبودن راه ها مواجه بود، وزیر راه در سفر به مازندران و در راستای بازدید از مناطق برفگیر رامسر با تدبیر سوال برانگیز فرماندار رامسر! در معروف ترین و با شکوه ترین هتل رامسر ناهار خود را صرف کرد که اعتراضات مردمی را نیز در پی داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا