اولتیماتوم پرسپولیس به استیلی

به گزارش بصیر، حمیدرضا سیاسی درباره حضور حمید استیلی در باشگاه راه‌آهن اظهار کرد: باشگاه راه‌آهن در حال فروپاشی و از بین رفتن بود و استیلی با این کار خود به نوعی در حق این باشگاه قدیمی فداکاری کرده است. حضور استیلی در هر دو پست در باشگاه‌های پرسپولیس و راه‌آهن غیرممکن بود و به همین خاطر از پرسپولیس جدا شد.

رییس هیات مدیر باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: حمید استیلی همواره نسبت به پرسپولیس تعهد داشته و دارد و این حضور در باشگاه دیگر سبب نمی‌شود چیزی از علاقه و تعهد او نسبت به پرسپولیس کم شود.

سیاسی همچنین درباره ترکیب آینده هیات مدیره نیز گفت: دو حالت وجود دارد. حالت اول این است که هیات مدیره کوچک می‌شود و یکی دیگر از اعضا جدا می‌شود. حالت دوم این است که به جای حمید استیلی فرد دیگری از سوی وزارت ورزش و جوانان به هیات مدیره اضافه شود. در هر دو حالت هیات مدیره با قوت به کار خود ادامه می‌دهد و خللی در فعالیت باشگاه پیش نمی‌آید. 

از همین رو حضوراستیلی در راه‌آهن و پرسپولیس حرف‌های زیادی را در رسانه‌ها منتشر کرد که در نهایت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به استیلی اولتیماتوم داد تا بین این تیم و راه‌آهن یکی را هرچه سریع‌تر تا ۴۸ ساعت آینده انتخاب و اعلام کند.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به استیلی اعلام کرده که هرچه سریع‌تر با تصمیم نهایی خود آن را به باشگاه اعلام کند.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا