حجت‌الاسلام راشد یزدی:

در هرکجای عالم که مسلمانی به شهادت می‌رسد، پای آمریکا در میان است/ با شهادت مظلومانه هر مسلمان در کشمیر، عمر حکومت‌های مستکبران کوتاه‌تر می‌شود

بصیر، حجت‌الاسلام محمدکاظم راشد یزدی، استاد عالی حوزه‌های علمیه ضمن محکومیت کشتار مسلمانان در منطقه کشمیر هند اظهار داشت: خداوند متعال در سوره مبارکه بروج به‌صراحت شکنجه کنندگان و قاتلان مسلمانان زمان پیامبر را لعن کرده و وعده شدیدترین عذاب‌های خود را به آنان داده است. سوره بروج یک سوره عام و به‌اصطلاح حوزوی «بِغَیرِ زَمانِه» است و شامل همه دوره‌های تاریخی و همه مناطق جغرافیایی می‌شود.

وی افزود: بدین معنا، هرکس ـدر هر زمان و مکانی که باشد ـ، اگر مسلمانان را بیازارد و به قتل برساند، ملعون خدا و خلق بوده و در سوزاننده‌ترین شعله‌های خشم الهی خواهد سوخت.

حجت‌الاسلام راشد یزدی نسل‌کشی مسلمانان را نه یک اتفاق جدید، بلکه یک «برنامه مستمر و مداوم» از ناحیه کفار و مستکبران عالم خواند و خاطرنشان کرد: از صدر اسلام، جبهه کفر همواره سعی داشته تا با ارعاب و کشتار مسلمانان، از گسترش گفتمان اسلامی جلوگیری کند. شکنجه یاران پیامبر اسلام توسط کفار سرآغازی بر این موضوع بود و این برنامه مستمر و مداوم تا امروز نیز ادامه داشته و در فلسطین، سوریه، لبنان، عراق، افغانستان، یمن و جدیداً در کشمیر نیز پیاده می‌شود.

وی ادامه داد: در هرکجای عالم که مسلمانی به خاک و خون کشیده شده و به شهادت می‌رسد، یقین داشته باشید که پای آمریکا در میان است. هرکجا که اسلام گسترده شده و دل‌ها را به خود جذب کرده، تمرکز و توجه آمریکا و جبهه صهیونیسم نیز به همان نقطه معطوف شده و نوک سلاح‌های آن‌ها به سمت تازه‌مسلمانان گرفته‌شده است.

این استاد عالی حوزه‌های علمیه در انتهای سخنان خود گفت: وقایع کشمیر، اتفاق جدیدی برای مسلمانان نیست. حدود ۷۰ سال است که مسلمانان در فلسطین به شهادت می‌رسند و این موضوع نه‌تنها باعث سرکوب جبهه‌های اسلامی نشده، بلکه آتش خشم و نفرت از دشمنان خدا، روزبه‌روز دل‌های بیشتری را متوجه مظلومیت اسلام و مسلمین می‌کند. «کشمیر» تنها پرده دیگری از چهره پلید جبهه‌های ضد اسلامی را فروافکنده است و مستکبران بدانند که با هر مسلمانی که مظلومانه به شهادت می‌رسانند، تنها عمر حکومت‌های خود را کوتاه‌تر می‌کنند.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا