قول ضرغامی به کارلوس کی‌روش

به گزارش بصیر به نقل از  فرهنگ نیوز ، عزت‌الله ضرغامی در حاشیه فینال هفتمین دوره مسابقات فوتسال خبرنگاران در صداوسیما درباره زمانی که با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان رودررو شد به خبرنگاران گفت: کی‌روش مایه خیر و برکت کشور ما است و من از طرف رسانه ملی صعود ایران به جام جهانی را تبریک می‌گویم.
 
وی ادامه داد: خداوند اوزه‌بیو را رحمت کند. یادم می‌آید در بازی پرتغال و کره‌شمالی که با نتیجه ۴ بر ۳ به سود پرتغال به پایان رسید او ستاره این بازی بود البته ما تلویزیون نداشتیم و من در کودکی در خانه همسایه‌مان این بازی را دیدم. کره‌شمالی که معروف به توفان زرد بود ۳ بر صفر از پرتغال جلو افتاد اما با بازی فوق‌العاده اوزه‌بیو پرتغال آن بازی را ۴ بر ۳ برد و فکر می‌کنم اوزه‌بیو از آن بازی اوزه‌بیو شد.
 
رئیس سازمان صداوسیما افزود: من با کی‌روش در این دیدار خیلی دوست و رفیق شدیم و کی‌روش بداند که به او کمک می‌کنیم و از مسئولان فدراسیون فوتبال هم تشکر می‌کنم که در صداوسیما حاضر شدند. من از صمیم قلبم برای تیم‌ملی فوتبال و مسئولان فدراسیون فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل آرزوی موفقیت می‌کنم.
 
کارلوس کی‌روش هم از صحبت‌های ضرغامی تشکر کرد و گفت که از لطف شما سپاسگزارم و همانگونه که تا الان به فوتبال کمک کردید از این به بعد هم این کار را انجام دهید.
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا