مشاور جوان فرماندار فریدونکنار خبر داد:

برگزاری همایش تجلیل از نخبگان جوان فریدونکناری در ۹ خرداد

بصیر، امیرحسین اسفندیان در نشست جمعی از نخبگان جوان فریدونکنار در دفتر گروه مشاوران جوان فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: ماهیت همایش‌های تجلیل از جوانان، خودباوری در بین آنها است.

وی با اشاره به اینکه همایش تجلیل از جوانان استان مازندران با حضور و سخنرانی استاندار در یکی از سه شهر ساری، بابلسر یا فریدوننکنار برگزار می‌شود، اذعان داشت: در این مراسم از ۱۶ جوان برگزیده استان مازندران تجلیل می‌شود.

مشاور امور جوانان فرمانداری فریدونکنار در ادامه با اشاره به اینکه تا به امروز این برنامه‌ها خروجی نداشت، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور دکتر فقیه مشاور جوان استاندار خروجی خوبی از این همایش‌ها داشته باشیم.

اسفندیان با اشاره به اینکه مجموعه مشاوران جوان، حلقه گمشده ارتباطی بین جوانان و مسئولان هستند، اذعان داشت: امروز شاهد حضور بیشترین جوان در بدنه کشور هستیم که با هدف و برنامه‌ریزی از این دوره طلایی می‌توانیم استفاده کنیم.

وی با تاکید بر استفاده از توانمندی جوانان خارج از مجموعه اداری، اظهار داشت: گروه مشاوران جوان می‌توانند از آموزش تا اجرای طرح‌های جوانان نقش داشته باشند.

وی در پایان از برگزاری همایش تجلیل از جوانان نخبه و برتر فریدونکناری در ۹ خرداد امسال خبر داد و اذعان داشت: باید نکاه ما نسبت به جوان برنامه‌محور باشد تا آنها بتوانند در آینده‌ای نزدیک گره مشکلات جامعه را بگشایند.

به گزارش بصیر، در پایان این نشست امیر ساداتی‌کرمی، سیدعباس کاظمی، قربانعلی خبازی‌کناری، مجید واحدی، مهدی طالب‌نژاد و سیداحمد حسینی به ترتیب به عنوان مسئول کمیته‌های سیاسی، فرهنگی، ورزشی، هنری، اجتماعی و رسانه و فضای مجازی انتخاب و معرفی شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا