وزیر ورزش در راه فریدونکنار؛

مسئولان به جای ابراز ارادت مشکلات را بیان کنند

بصیر، در حالیکه فریدونکنار شهرستان کوچکی است که کمتر شاهد حضور افراد درجه یک کابینه دولت همانند وزرا است، مسئولان باید در این فرصت به دست آمده در کنار عرض ارادت خود به بیان نقاط ضعف ورزش و جوانان این شهرستان بپردازند تا از برکات حضور این مسئول عالی‌رتبه، نهایت بهره برده شود.

در این مجال لازم دانستیم بخشی از مشکلات ورزشی شهرستان که سال‌‌ها است با وجود وعده‌های متععد مسئولان مسکوت مانده و یا به کندی در حرکت است را بیان کنیم تا مسئولان شهرستان نیم نگاهی نیز به این موارد در حضور وزیر ورزش داشته باشند.

شاید مهمترین و اصلی‌ترین خواسته فوتبالی‌ها و مردم ورزش‌دوست این شهرستان رفع مشکلات حقوقی استادیوم شهید کریم آزادی فریدونکنار است که حتی با وعده چندین باره مسئولان این شهرستان به جایی نرسید.

دومین مشکل این شهرستان کمبود فضای ورزشی به ویژه برای بانوان است، به طوری‌که مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز خواستار جبران کمبود سرانه مفید ورزشی این شهرستان از مسئولان شد.

سالن‌های ورزشی همانند سالن ورزشی کاردگرمحله بخش دهفری که با وجود گذشت مدت زمان زیاد کلنگ‌زنی آن هنوز به پیشرفت ۵۰ درصدی نیز نرسیده‌اند.

خانه کشتی حسین‌آباد، زمین ورزشی فیروزآّباد، جاده سلامت، احداث سالن اختصاصی ورزش‌های رزمی، توجه ویژه به ورزشکاران مدال‌آور و حاضر در اردوهای تیم ملی، مربیان و سرمربی‌های تیم ملی رشته‌های ورزشی مختلف همچون آقایان اسدی، محمدی و خانم طهماسبی، تخصیص اعتبار به هیئت‌های ورزشی فعال و رونق و راه‌اندازی هیئت‌های غیرفعال و اختصاص زمان و مکان مناسب تمرین برای آنان از دیگر خواسته‌های ورزشی فریدونکناری‌ها است.

همچنین با توجه به قرار گرفتن نام جوانان در این وزارت‌خانه و حضور وزیر مربوطه در فریدونکنار لازم است مسئولان این شهرستان به صورت ویژه بر این بخش تاکید کرده و معضلات گریبان‌گیر این جوانان را برطرف کنند.

بیکاری، ازدواج و مسکن گزاره‌های تکراری که تا امروز هیچ تصمیمی برای آن گرفته نشده و مهم‌ترین کار صورت پذیرفته شده تشکیل ستاد حمایت از جوانان در استانداری‌ها است.

بر اساس این گزارش، آنچه با حضور وزیر ورزش و جوانان در فریدونکنار مهم و حیاتی به نظر می‌رسد این است که علاوه بر بیان نقاط قوت و ایجاد امید، نقاط ضعف به صورت ویژه بیان شود و در نهایت گودرزی بر خلاف حسین‌زادگان که فقط به اهدای تجهیزات برخی از رشته‌ها بسنده کرد و توپ را به زمین بخش خصوصی انداخت، با یک عیدی بزرگ شهر برنج و ماهی را ترک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا