امام جمعه فریدونکنار:

لعنت بر آن سازمانی که با دلارهای سعودی همه چیز را نادیده می‌گیرد/ روز قدس روز زنده کردن فلسطین است

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های سیاسی عبادی جمعه در مصلی قدس فریدونکنار، با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: آمریکا در تیرماه سال‌های ۶۱، ۶۲، ۶۶ و ۶۷ جنایت‌های فراوانی را به وجود آورد که معنای حقوق بشر آمریکایی را برای تمامی دنیا به ویژه ایران متجلی کرد.

وی با بیان اینکه ترور رهبری، فاجعه هفتم تیر، بمباران شیمیایی سردشت، شهادت آیت‌الله صدوقی و حمله ناو جنگی آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران بخشی از جنایت‌های آمریکا در قالب حقوق بشر مدنظر آنها است، تصریح کرد: عده‌ای می‌خواهند چهره زشت آمریکا را نقاشی کرده و خوب جلوه دهند اما سخت در اشتباه هستند.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه آیا کشتن مردم مظلوم یمن، سوریه، لبنان، فلسطین، افغانستان و کشورهای دیگر در قالب حقوق بشر مجاز است، گفت: در هر مکان و زمانی که منفعت آمریکا به خطر بیفتد حقوق بشر نیز در خطر است.

جلالی با ابراز تاسف بر آمریکا و مزدوران متحدش، با تاکید بر اینکه روز قدس روز زنده کردن فلسطین است، خاطرنشان کرد: لعنت بر آن سازمانی که با دلار آل سعود همه چیز را نادیده می‌گیرد و ملت‌های مظلوم را آواره کردند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد گروهک‌های تروریستی با هدف فراموشی جنایات آمریکا است، گفت: امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا باید بداند که امت اسلامی در کنار مظلومان فلسطینی قرار دارد و فریاد انزجار خود از مستکبران را برای همیشه تا آزادی قدس و پس از آن بلند می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا