دختری می‌گفت ۱۷ سال روسری نو روی سرم نیامده است

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی اظهار داشت: خیلی‌ها می‌گویند که چرا از حقوق‌های نجومی حرفی نمی‌زنید؛ چه بگوییم از این حقوق‌های نجومی که مردم می‌شنوند و آن‌هایی که در خانه هیچ ندارند، با کم‌ترین‌ها گذران زندگی می‌کنند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دختری برای من نوشت که ۱۷ سال دارم و هنوز روسری نو روی سر من نیامده و در این استان شاهد چنین مواردی هستیم؛ چرا باید تبعیض باشد.

شاهچراغی گفت: برخی می‌گویند آغاز حقوق‌های نجومی برای آن دولت بوده؛ در دوره هر کسی بوده و مجوز را هر کسی داده باشد، اشتباه است و باید جلوی ضرر را بگیرید و مردم را خوشحال کنید.

وی تصریح کرد: رضایت مردم یکی از ضروریات جمهوری اسلامی است و این تبعیض، مردم را ناراضی کرده؛ ما با دولت‌ها کاری نداریم و مقابل دولت‌ها نایستادیم که جنگ راه بیندازیم و این تبعیض با روح انقلاب اسلامی و با روح اسلام سازگاری ندارد.

امروز باید جلوی توزیع مواد مخدر را گرفت

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت: قضات باید قانونی عمل کنند و تحت تأثیر جوها قرار نگیرند؛ تهدید و تطمیع در آن‌ها تأثیر نگذارد و قانون هر چه می‌گوید و طرف هر کس که می‌خواهد باشد اگر خلاف کرد، باید جلوی خلاف را بگیرند.

شاهچراغی گفت: مسأله اعتیاد و مواد مخدر در کشور بلا و طاعون است؛ طلاق‌ها، دزدی‌ها، دعواها و پرونده‌ها بیشتر مربوط به اعتیاد و مواد مخدر است و تقریباً نصف زندانیان کشور را محکومان مواد مخدر تشکیل می‌دهند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پرونده‌ها شاید نصفش مربوط به مواد مخدر باشد و می‌گویند استان سمنان، پاک‌ترین استان کشور از نظر اعتیاد و مواد مخدر است و امیدواریم همین طور باشد؛ ولی از قضات می‌خواهیم سعی کنند استان ما، پاک پاک باشد.

شاهچراغی ادامه داد: امروز باید جلوی توزیع مواد مخدر را گرفت که اگر توجه به مواد مخدر کمرنگ شود، خیلی از جرم‌ها کمرنگ می‌شود؛ اعتیاد، مادر جرم‌های دیگر است.

سازمان ملل متحد رویه خود را اصلاح کند

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت: سازمان ملل متحد که مشخص شد به خاطر پول، عربستان سعودی جانی را از لیست سیاه کودک‌کشی حذف کرده است، نیز باید رویه خود را اصلاح کند.

شاهچراغی ادامه داد: امروز دلارهای آل‌سعود و فشار آمریکا، سازمان ملل متحد را به جایی رسانده که باید بداند لکه ننگی که بر پیشانی‌اش زده شده است، تا ابد پاک نخواهد شد./آ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا