توصیه میرسلیم به مسئولان

به گزارش بصیرنیوز، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر تقویت ساده زیستی در بین مسئولان کشور گفت: مسئولان خدمت به مردم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

مصطفی میرسلیم امروز در مراسم نخستین سالگرد ارتحال عالم ربانی حجت الاسلام علی اکبر صادقی گلوردی درحوزه علمیه نکا اظهار داشت: همه ما پیرو و شیعه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستیم و اکنون باید در تمام مسیر پیرو ولایت فقیه باشیم.

وی افزود: وارد چهلمین سال پیروزی انقلاب شدیم و باید ادامه دهنده راه امام و شهدا باشیم.

میرسلیم بیان کرد:در هر سنگر و جایگاهی خدمت به مردم را سرلوحه فعالیت خود قرار دهیم که حجت الاسلام صادقی در سنگر خدمت بهترین خدمت را به مردم ارائه داده است.

نماینده ادوار مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه مذهب ما مذهبی جعفری است و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مسیر تعلیم و تربیت ما نقش داشتند، افزود: باید از ائمه اطهار (ع) درس زندگی، معرفت، حق شناسی و دیانت را بیاموزیم.

حجت الاسلام رحمانی خلیلی افزود: میراث داران واقعی جامعه اسلامی امامان معصوم (ع) هستند که قرآن و کتب را برای هدایت انسان‌ها معرفی کردند.

وی تصریح کرد: فرق حوزه علمیه با دیگر جایگاه‌های علمی این است که روحانیت مرجع و منبع شان قرآن “سیره و سنت پیغمبر است، اما در رشته‌های دیگر منبع شان فرق دارد و اخلاص و حرکت روحانیون باید در جامعه نمود داشته باشد و همه چیز برای رضای خدا باشد.

رحمانی خلیلی گفت: روحانیون باید با مردم باشند و با ژرف اندیشی از قرآن آسمانی استفاده کرده و بر اساس عقل، خرد و حق حرکت کنند.

نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های شرق مازندران افزود: حجت الاسلام صادقی، روحانی مردمی و با اخلاق و از خاندان پرفضیلت بوده که باید منش وی را در زندگی دنبال کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا