عاجز ماندن مسئولان فریدونکناری در رفع معضل سدمعبر

بصیر، در حالیکه بارها مسئولان فریدونکنار از حل کردن معضل اجتماعی سدمعبر سخن به میان آورده بودند، همچنان شاهد این پدیده در سطح این شهرستان با گستردگی بیشتر هستیم.

این در حالی است که این معضل بزرگ اجتماعی در فریدونکنار در وسط شهر و دقیقا جلوی چشم مسئولان اتفاق می‌افتد و عدم راهکار مناسب برای برخورد با این افراد متخلف، مسئولان این شهرستان را از حل این موضوع عاجز کرده است.

به گزارش بصیر، سدمعبر در فریدونکنار در وسط شهر با حضور دست‌فروشان و در نزدیکی‌های خروجی فریدونکنار به وسیله وسایل نقلیه بزرگ، دیده می‌شود که سیمای بسیار زشتی به شهر داده است.

این در حالی است که این پدیده در بعدازظهر زمانی که شهر به امان خدا رها می‌شود رونق پیدا می‌کند، چرا که هیچ مسئول مربوط به این امر در آن ساعات، در اداره مدنظر حضور ندارد و در واقع متخلفان این معضل بزرگ اجتماعی به آسانی و با خیالی راحت به کار خود ادامه می‌دهند.

موضوع بسیار مهمی که در اینجا حائز اهمیت است اجاره بیش از یک میلیون تومانی مغازه‌های بازار در فریدونکنار است.

اگر در بازار فریدونکنار کمی قدم بزنید متوجه می‌شوید که مستاجران، از یک میلیون تومان تا دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز اجاره مغازه می‌دهند و فقط ۱۰ قدم آن طرف‌تر همان کالا البته با کیفیتی پائین‌ترو قیمتی ارزان‌تر به جهت نداشتن برخی هزینه‌ها همچون، آب، برق، گاز، اجاره مغازه و غیره به مشتریان عرضه می‌شود.

این در حالی‌است که پایگاه خبری بصیر در چندین خبر به مسئولان شهرستان در این امر اطلاع‌رسانی کرده ‌است و شایسته به نظر می‌رسد مسئولان با برنامه‌های مدون‌تری با این مشکل بزرگ برخورد کنند و این برخورد نیز مستمر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا