۱۰۰ راس گاو و گوسفند در آستانه تلف شدن

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، آقای کاملی از تازه آباد تنکابنبا اعلام این خبر که دامداری ام با وجود ۳۰ راس گاو ساعت های آخر خود را سپری می کند، گفت:۵ روز است که ۳۰ راس گاوی که دراین گاوداری نگهداری می شوند، علوفه برای خوردن ندارند.

وی درحالیکه اشک از چشمانش جاری شده بود،تاکید کرد:از مسئولان میخواهم راه روستا را بازکنند تا بتوانم برای گاوها علوفه تهیه کنم.

دامدار دیگری نیز که در پشت نیروی انتظامی تنکابن دامداری دارد هم درگفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: ۷۰ راس گوسفند در معرض نابودی قرار دارند و کسی نیست راه سمت کوچه را باز کند.

این دامدار ادامه داد:مسئولان تا جاده نیروی انتظامی را بازگشایی کردند اما مسیر پشت نیروی انتظامی را بازگشایی نکردند.

عضو شورای روستای شهید آباد تنکابن نیز با اعلام اینکه هنوز مسیر این روستا بازگشایی نشده است بیان داشت: بیش از ۱۵ خانه سقف خانه هایشان فروریخته و مسجد محل نیز تخریب شده است.

وی تاکید کرد: هنوز کسی به این منطقه نیامده و در تامین غذا دچار مشکل جدی شدیم.

نوروز پور ساکن کوچه توانا در خیابان فرودسی هم با در گفتگو با خبرنگار بلاغ اذعان داشت:لودر مسیر اصلی جاده را باز گشایی کرد بطوریکه که راه ورودی کوچه مان را با ارتفاع ۴ متر برف بست .

وی افزود: بیش از ۵۰ خانوار در این کوچه زندگی می کنند که بخاطر جمع شدن برف در راه ورودی کوچه محبوس شدند.

یکی از شهروندان تنکابی نیز گفته در شهرک شهدا دو جانباز قطع نخائی سکونت دارند و به دلیل بسته بودن راه نیاز فوری به پزشک داریم و با تماس های مکرر با فرمانداری کسی پاسخگو نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا