استاد حوزه و دانشگاه:

نیروسازی و کادرسازی در دنیای امروز به سختی صورت می‌گیرد/ لزوم استفاده از فضای رسانه‌ای و تبلیغی در برابر شبهات دینی دشمن

بصیر، حجت‌الاسلام عباس نیکزاد در جمع مردم فریدونکنار با بیان اینکه حوزه‌های علمیه مرهون زحمات امامان است، اظهار کرد: ائمه در شرایط بسیار سخت با آن امکانات کادرسازی و نیورسازی می‌کردند.

وی تصریح کرد: امامان از کمترین فرصت پیش آمده برای ترویج دین و مکتب شیعی و اهل بیت استفاده می‌کردند.

نیکزاد خاطرنشان کرد: در عصری که جنگ مکتب‌ها و نحله‌ها بود امام تنها وارد صحنه شد و حوزه بزرگ علمی را تاسیس کرد و این در حالی بود که حکومت و تشکیلات با امام همراه نبودند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه حتی کسانی که تفکر مادی و ضددینی داشتند، گفت: اگر امام نبود کسی نمی‌توانست در مقابل شبهه‌های بنیان برافکن آن زمان پیروز شود.

نیکزاد با بیان اینکه ائمه در زمان کوتاهی که در اختیار داشتند صدها کتاب و خطبه تحویل جامعه بشری دادند، افزود: امام رضا(ع) در فرصت کمی که در ایران بودند حدود ۱۱ هزار جمله قصار داشتند.

وی با اشاره به اینکه نیروسازی و کادرسازی در دنیای امروز به سختی صورت می‌گیرد، گفت: در دنیای ارتباطات و فضای مجازی و القای شبهات فکری، اعتقادی و اخلاقی مکتب اهل بیت از بالاترین مکاتب است.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه دنیای امروز دنیای شبهات است، گفت: باید از فضای رسانه‌ای و تبلیغی مختلف بهره‌ ببریم و تشکیل شورای فضای مجازی مهم‌ترین راه مقابله در این عرصه بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا