رابطه مرید و مرادی در قاب تصاویر

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، بیست و پنج سال از ارتحال پیر جماران می‌گذرد، در این مدت نام و یاد امام خمینی(ره) همچنان در اذهان باقی است و هر سال بر شوق و علاقه مردم ایران بلکه جهان افزوده می‌شود، چه زیبا رهبر فرزانه انقلاب این علاقه خالصانه مردم را به تصویر می‌کشد و بیان می‌کنند: «این انقلاب بی نام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست».

در خرداد سال ۶۸ هنگامی که صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نام آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای را به عنوان رهبر انقلاب بیان می‌کند، مردم ایران سجده شکر به جا می‌آورند که راه  و نهضت خمینی(ره) توسط جانشین خلف او ادامه خواهد داشت، چرا که بارها میزان عشق و ارادت مقام معظم رهبری را نسبت به حضرت امام(ره) دیده بودند.

به همین منظور فارس بر آن شد که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، تصاویری از عمق ارادت و علاقه رهبری به حضرت امام(ره) به تصویر بکشد.

*پیش‌بینی امام خمینی(ره) درباره پیروزی انقلاب در سال ۴۲

در ابتدا خاطره‌ای از مقام معظم رهبری درباره پیش‌بینی پیروزی انقلاب اسلامی توسط حضرت امام خمینی(ره) در سال ۴۲ شمسی بیان می‌شود که معظم‌له در سال ۷۰ و  هنگام بازدید از منزل حضرت امام خمینی(ره) در قم روایت کردند:

«روز دوم فروردین سال ۴۲ مثل همین حالا در مقابل چشمم قرار دارد…

بعد از قضایاى مدرسه‌ فیضیه و آن حوادث کذایى، اول شب خودمان را با دوستان به این‌جا رساندیم – چون همه از این خانه نگران بودند که چه خواهد شد – از آن در حیاط کوچک وارد شدیم و دیدیم که ایشان آن گوشه‌ حیاط ایستاده‌اند و مشغول اقامه نماز مغرب و عشا هستند و جمعى هم با ایشان مشغول نمازند.

آن‌ چنان طمأنینه‌اى در وجود ایشان بود که هر اضطرابى را تمام مى‌کرد؛ اصلاً کأنّه هیچ حادثه‌اى اتفاق نیفتاده است؛ واقعاً مثل کوه استوار ایستاده بودند و مشغول نماز بودند؛ بعد هم از آن پله‌ها بالا آمدند و به اتاق دست چپ تشریف بردند و نشستند؛ طلبه‌ها هم ریختند که بیانات ایشان را بشنوند.

از جمله‌ حرف‌هاى ایشان در آن روز – که عین شدت اختناق و تسلط دستگاه ستمگر بود – این بود که گفتند این‌ها خواهند رفت و شماها خواهید ماند و ما از این سخت‌ترش را هم دیده‌ایم؛ تحمل و ایستادگى کنید.»

این براى ما درس امید است. حقیقتاً استقامت ایشان در مقابل شداید و امیدشان به آینده این بود و همین است که امروز هم مى‌تواند ملت ما را پیش ببرد؛ یعنى امید به آینده و ایستادگى در مقابل مشکلات، ایشان درس عملى و عینى این را دادند و راهشان این راه بود.

در ادامه تصاویری را از رابطه مراد و مریدی امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب مشاهده می‌کنید:

رابطه مرید و مرادی در قاب تصاویر رابطه مرید و مرادی در قاب تصاویر رابطه مرید و مرادی در قاب تصاویر رابطه مرید و مرادی در قاب تصاویر رابطه مرید و مرادی در قاب تصاویر رابطه مرید و مرادی در قاب تصاویر رابطه مرید و مرادی در قاب تصاویر رابطه مرید و مرادی در قاب تصاویر رابطه مرید و مرادی در قاب تصاویر رابطه مرید و مرادی در قاب تصاویر رابطه مرید و مرادی در قاب تصاویر رابطه مرید و مرادی در قاب تصاویر رابطه مرید و مرادی در قاب تصاویر رابطه مرید و مرادی در قاب تصاویر رابطه مرید و مرادی در قاب تصاویر رابطه مرید و مرادی در قاب تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا