اختصاصی (7) خواهرزاده شهیدان یزدانخواه

راهی: خاله هایم در تظاهرات با سن کم حضور داشتند/ امیر رضا: موظفیم همیشه یاد آنها را زنده نگه داریم

به گزارش بصیر، خواهرزاده های شهیدان انقلاب خدیجه و طوبی یزدانخواه و نوه شهید سرافراز یزدانخواه در راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن شهرستان فریدونکنار حاضر شدند.

راهی غلامی نوه شهید یزدانخواه و خواهرزاده شهدای انقلاب خدیجه و طوبی یزدانخواه در گفتگو با خبرنگار ما نحوه شهادت شهیدان یزدانخواه را بازگو و تشریح کرد و اظهار داشت: دو خاله من با این سن کمشان به تظاهرات می آمدند، زمانی هم که آن دو به تظاهرات آمده بودند، دایی من یک عدد پفک برای آنها خرید تا به خانه برگردند، آنها به خانه برگشتند اما پس از خوردن این پفک دوباره از خانه خارج شدند.

وی افزود: در همین بین تیراندازی آغاز شد و دو خاله من که یکی ۹ و دیگری ۳ سال سن داشت ترسیدند و به خانه همسایه رفتند، در همین حین به درب حیات تکیه می زنند.

یزدانخواه ادامه داد: وقتی که آنها درب را بستند و به درب تکیه دادند مجددا تیراندازی شده بود که تیر پس از برخورد به درب حیات از آن عبور کرد و به این دو برخورد نمود و به شهادت رسیدند.

امیر رضا غلامی نوه شهید یزدانخواه هم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و ما باید با حضور در این مراسم راه آنها را ادامه دهیم و همیشه یاد آنها را زنده نگه داریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا