علت اختلاف کِشی و فدراسیون نیجریه فاش شد

به گزارش بصیر به نقل از  خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر بین استفان کِشی، سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه و فدراسیون این کشور شکرآب شده و حالا خبر می‌رسد که علت  مشکل به وجود آمده نبود نام چندین بازیکن باتجربه در فهرست ۳۸ نفره‌ عقاب‌ها است که کِشی هفته گذشته به فدراسیون فوتبال نیجریه ارسال کرده است. ظاهراً در این فهرست خبری از نام بازیکنان سرشناسی همچون پیتر اودموینگی مهاجم استوک‌سیتی، جوزف یوبو مدافع نوریچ‌سیتی و چیندو اوباسی هافبک شالکه نیست.

کمیته فنی فدراسیون فوتبال نیجریه مخالف تصمیمی است که استفان کِشی گرفته است. یکی از اعضای این کمیته در این باره گفت: وقتی لیست نزدیک به ۴۰ نفره کِشی را دیدیم که در آن نامی از بازیکنان باتجربه‌ و باکیفیتی همچون اودموینگی، اوباسی و کاپیتان تیم یعنی یوبو که در تیم‌های باشگاهی خودشان عملکرد خوبی داشته‌اند به چشم نمی‌خورد، شوکه شدیم.

وی افزود: کِشی به شدت از لیستی که به فدراسیون ارائه کرده دفاع و علت کنار گذاشتن این بازیکنان را مصدومیت، دلایل فنی و عدم آمادگی‌شان عنوان کرد. ما به او گفتیم که این توضیحات ما را قانع نکرد، البته در نهایت این مربی است که باید در این خصوص تصمیم نهایی را بگیرد ولی ما این فرصت را به استفان دادیم تا این حقیقت را درک کند که گودلاک جاناتان، رئیس‌جمهور نیجریه هم با علاقه زیاد آماده‌سازی عقاب‌ها را دنبال می‌کند و انتظارات بالایی از تیم در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل دارد. پس نیاز داریم اطمینان حاصل پیدا کنیم که همه چیز به خوبی پیش می‌رود.

هفته گذشته بود که برخی رسانه‌های نیجریه‌ای گزارش دادند که اودموینگی و یوبو به ترکیب تیم ملی نیجریه دعوت شده‌اند که واکنش سرمربی عقاب‌ها را در پی داشت. کِشی در این خصوص گفت: واقعاً نگران لیستی که در روزنامه‌ها منتشر شده، هستم. لیستی که منتشر شد لیستی نبود که من تأییدش کرده باشم و از اینکه به مردم اطلاعات نادرست داده شده، خوشحال نیستم.

نیجریه در کنار آرژانتین و بوسنی‌و‌هرزگوین یکی از رقبای تیم ملی کشورمان در گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا