رئیس جمعیت هلال‌احمر فریدونکنار خبر داد:

ساخت حوضچه‌ شنا برای کودکان در طرح شرق فریدونکنار

بصیر، هادی شفیع‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: انتخابات خوبی برای شناسایی اعضای شورای اجرایی و بازرس مجمع هلال‌احمر فریدونکنار برگزار شد و به دنبال مشارکت حداکثری اعضای این جمعیت بودیم که تحقق یافت.
وی با بیان اینکه ۷۸ درصد از افرادی که در سامانه انتخابات پذیرفته شدند و حق رای داشتند در این انتخابات شرکت کردند، تصریح کرد: در فریدونکنار پس از کلاردشت و نکا بیشترین حضور افراد در پای صندوق‌های رای را شاهد بودیم و از این لحاظ در مازندران حائز رتبه سوم شدیم.
رئیس جمعیت هلال‌احمر فریدونکنار خاطرنشان کرد: امیدواریم افرادی که در این مجمع انتخاب شدند بتوانند موجب رشد و بهبود کیفیت هلال‌احمر فریدونکنار شوند.
شفیع‌‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: فریدونکنار به جهت توریست‌پذیر بودن در هر سال شاهد ورود مسافران فراوانی در این شهر است و در روزهای تعطیلات، دریا در فریدونکنار بیشترین اقبال را از سوی مسافران دارد.
وی تصریح کرد: امسال نیز هلال‌احمر تلاش می‌کند تا با کمک سایر دستگاه‌ها و ادارات شاهد کمترین غریق در مازندران باشیم.
شفیع‌‌زاده گفت: در این زمینه جلسات متعددی با تمامی مسئولان برگزار کردیم و امیدواریم این جلسات تداوم داشته باشد.
وی تاکید کرد: ناجیان غریق در فریدونکنار علاوه بر انجام وظیفه ذاتی خود که نجات جان غرق‌شده‌‌ها است باید از لحاظ برخورد نیز بهترین تعامل را با مسافران برقرار کنند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر فریدونکنار افزود: طرح دریا یکی از حساس‌ترین کارهایی است که باید به بهترین شکل انجام شود و دغدغه ما این است که بتوانیم امسال اصلا غریق نداشته باشیم و آن را به کمترین میزان برسانیم.
رئیس جمعیت هلال‌احمر فریدونکنار ابراز امیدواری کرد: به دنبال آن هستیم تا با همکاری اداره ورزش‌ و جوانان، هیئت نجات غریق، فرمانداری و دیگر مسئولان با هلال‌احمر این شهرستان با ایجاد یک طرح دریای مناسب، فضایی خوب برای مسافران ایجاد کنیم تا با خاطره‌ای زیبا این شهرستان را ترک کنند.
شفیع‌زاده، خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی در طرح شرق و غرب به وسیله گشت موتوری، آمبولانس اورژانس و هلال‌احمر آماده خدمت‌رسانی هستند و گشت‌های نظارتی نیز در طول طرح فعال است.
وی با بیان اینکه از ۸ صبح تا ۸ شب ناجیان غریق آماده به کار هستند، اظهار کرد: امیدواریم در این طرح تمامی دستگاه‌های مربوط مانند نیروی انتظامی، اداره ورزش و جوانان، بیمارستان، دریابانی، ستاد تبلیغات و دیگر ادارات پای کار بیایند تا شاهد کمترین حادثه در این ایام باشیم.
رئیس جمعیت هلال‌احمر فریدونکنار در ادامه تصریح کرد: به منظور رفاه حال کودکان و افرادی که نمی‌توانند در دریا شنا کنند قرار شد در طرح شرق حوضچه‌ای برای شنای این افراد ایجاد شود و این امر به احتمال فراوان در طرح غرب نیز اجرایی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا