مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار خبر داد:

حفر ۲ حلقه چاه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال

بصیر، حسن رزاقی در گفت‌و‌گو با خبرنگاربصیرنیوز، اظهار کرد: جلسه ساماندهی مجدد شرکت‌های خدمات فنی مهندسی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فریدونکنار تشکیل شد.

وی تصریح کرد: با توجه به استخدام ناظران بخش کشاورزی و به منظور ساماندهی مجدد شرکت‌های خدمات فنی مهندسی این جلسه را تشکیل دادیم.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار خاطرنشان کرد: در این جلسه با بررسی وضعیت اساسنامه و لیست سهامداران شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای نسبت به اصلاح ساختار پرسنلی و حذف اسامی ناظران از لیست سهامداران شرکت اقدام شد.

رزاقی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارش خسارات به وجود آمده طی باران و باد روزهای گذشته، گفت: در پی طوفان و بارندگی سیل‌آسای روزهای گذشته و در بازدیدی که از تاسیسات و شالیکوبی‌های آسیب‌دیده به عمل آوردیم بیش از ۵۰۰ میلیون ریال خسارت به این شهرستان وارد شده است.

وی تصریح کرد: مرغداری، گلخانه و شالیکوبی‌ها بیشترین خسارت را در این بارندگی اخیر دیده‌اند و برخی از محصولات کشاورزی همانند برنج سفید و سبوس نیز با خیسی شدید رو به رو شدند.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار همچنین از حفر چاه زراعی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: دو حلقه چاه زراعی را در روستاهای جزین و ازباران حفر و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در راستای تأمین آب اراضی کشاورزی، ۲ حلقه چاه زراعی به عمق ۷۰ متر با هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات خشکسالی تأمین و در روستاهای جزین و ازباران حفر و به بهره برداری رسید.

رزاقی بیان کرد: با اجرای این پروژه، آب زراعی حاصل از ذخیره‌سازی در آببندان، نیاز ۸۰ هکتار از اراضی تحت پوشش را در این دو روستا تأمین می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا