اظهارات افشارزاده جنجال ساز شد/ واکنش مدیران به بحث برکناری قلعه‌نویی

بصیر،  امروز گفت و گویی از بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال منتشر شد (متن کامل مصاحبه را اینجا بخوانید) که سر و صدا و واکنش‌های زیادی به همراه داشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال در بخشی از صحبت‌هایش عنوان کرده از سوی هیات مدیره باشگاه برای برکناری امیر قلعه‌نویی تحت فشار بوده است. اما اکثر اعضای هیات مدیره این باشگاه این صحبت افشارزاده را قبول نداشته و این صحبت ها را مناسب نخوانده اند.

منصور پورحیدری، سیدسعید افجه‌ای و مسعود معینی نفراتی هستند که با مصاحبه‌هایشان حرف‌های افشارازده را به نوعی تکذیب کرده‌اند.

پورحیدری: منظور افشارزاده را نمی‌دانم

پیشکسوت استقلال می گوید: در هر جلسه‌ای که در هیات‌مدیره درباره مباحث فنی صحبت می‌کردیم، اولین چیزی که به چشم می‌آمد حمایت هیات‌مدیره بود. من از فشارهای بیرونی خبری ندارم و نمی‌دانم چرا این بحث مطرح شده، ولی حتی اگر اختلاف‌سلیقه هم وجود داشته، هیات‌مدیره از کادر فنی حمایت کرده است. من باز هم می‌گویم نمی‌دانم منظور افشارزاده چه بوده، اما چیزی که در مجموع می‌توانم بگویم این است که همه اعضای هیات‌مدیره، نه‌تنها یک یا دو نفر، از امیر قلعه‌نویی حمایت کردند.

افجه ای: کسی خواستار برکناری قلعه نویی نبود

سعید افجه‌ای هم در خصوص اظهارات بهرام افشارزاده مبنی بر اینکه وی تحت فشار هیات مدیره بود تا قلعه‌نویی را برکنار کند گفت: ما در هیات مدیره باشگاه دو نوع بحث خروجی داریم. اول اینکه یکسری از مباحث مصوب می‌شود و دوم اینکه یکسری از مباحث منجر به تبادل نظر است.در جلسه اولی که همه اعضا حضور داشتند هر ۹ نفر به آقای قلعه‌نویی رای دادند چون به توانایی فنی وی اعتقاد داشتند.

سخنگوی باشگاه استقلال تاکید کرد: در جلسات درون خانوادگی ما هم ممکن است بعضی مواقع اختلاف نظر هایی وجود داشته باشد اما باید بگویم من ندیدم کسی خواستار برکناری قلعه‌نویی باشد. ممکن است افراد نظرات شخصی خود را بیان کنند که این بر عهده خودشان است اما فکر می کنم از صحبت‌های آقای افشارزاده برداشت بدی صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت و گو تاکید کرد: هر کسی ممکن است نظر شخصی خود را بیان کند اما اعتقاد من این است اگر افراد در نشست های هیات مدیره حرفی زده اند شجاعت داشته باشند آن را در رسانه‌ها به مردم بگویند. من از روز اول چه در جلسات و چه در رسانه ها از آقای قلعه‌نویی حمایت کردم چون معتقد بودم او کارش را بلد است.من از جمله افرادی نیستم که به خاطر دیگران شخص دیگر را تخریب کنم اما یادم می‌آید خود قلعه‌نویی در جلسه هیات مدیره استقلال گفت: هر تصمیمی که شما بگیرید تابع هستم. او حتی از مشکلاتش هم حرف زد و گفت جریمه را از خودم آغاز کنید.

معینی: معتقد بودیم نباید به کادرفنی دست بزنیم

مسعود معینی هم درباره این موضوع اظهار داشت: بله من هم یادم است که چنین مباحثی در رسانه‌ها مطرح شده بود اما آن زمان شرایطی که تیم از نظر فیزیکی داشت باعث شده بود تا حرف و حدیث‌هایی پیش بیاید اما از سوی کادر فنی به ما اطلاع دادند که این تیم روند بهتری پیدا می‌کند و نگذارید این اتفاق بیفتد. در هیأت مدیره هم اعتقاد داشتیم که نباید دست به ترکیب کادر فنی بزنیم و معتقد به حمایت بودیم البته من فکر می‌کنم مطرح کردن این حرف‌ها اکنون درست نیست و حالا که تیم در حال نتیجه گرفتن و بهتر شده است باید کادر فنی و بازیکنان را به آینده دلگرم کنیم و نگذاریم شرایط بدتر شود.

معینی تصریح کرد: با توجه به نتایجی که استقلال اوایل فصل گرفته بود و در رسانه ها هم مدام اعلام می شد که مدیران استقلال به دنبال تغییر هستند برای خود امیر قلعه نویی حس ناخوشایندی پیش آمده بود و به همین دلیل کار به جلسه کشید اما خود هیات مدیره هیچ وقت دنبال این کار نبود و اتفاقا در جلسات می گفتیم اگر خوب آقای قلعه نویی برایمان خوشایند است باید بد او را هم تحمل کنیم و از او حمایت لازم را داشته باشیم.

عضو هیأت مدیره استقلال در مورد اینکه صاحب‌پناه رئیس هیأت مدیره استقلال مدعی شده که اصلاً بحث برکناری قلعه‌نویی در هیأت مدیره هیچگاه مطرح نشده عنوان کرد: هرکسی حرفی می‌زند نظر شخصی خودش را می‌گوید. این بحث از طرف برخی رسانه‌ها عنوان شده بود و البته برخی افراد اما در خود هیأت مدیره بررسی این حرف عنوان شد و ما به دنبال راهکاری بودیم که مقابل حاشیه‌ها بایستیم و اینکه چطور در قبال این صحبت‌ها واکنش نشان دهیم و تصمیم به حمایت از کادر فنی گرفتیم. نتیجه آن را هم می‌بینید که استقلال در نیم‌فصل دوم بهتر نتیجه گرفته است.

به هرحال چیزی که در این میان عجیب به نظر می رسد این است که معلوم نیست افشارزاده به چه دلیلی پس از گذشت چند هفته از بحران استقلال و زمانی که تیم با چهارمین برد متوالی می‌تواند صدرنشین شود این بحث‌ها را مطرح می‌کند؟

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا