فرماندهی مرزبانی کشور مطرح کرد:

رفع تهدیدات دریاهای شمال با حضور نیروهای مقتدر دریابانی

فرمانده دریابانی کشور گفت: تهدیداتی در دریاهای شمال وجود دارد که با حضور نیروهای مقتدر دریابانی این تهدیدات رفع می‌شود.

به گزارش بصیرنیوز، آئین افتتاحیه مرکز آموزش تخصص‌های علوم دریایی که به نام حضرت علی ابن ابیطالب(ع) نامگذاری شده بود با حضور سردار گودرزی فرمانده مرزبانی کشور در فرماندهی مرزبانی مازندران افتتاح شد.

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی کشور در این آئین اظهارکرد: رزمندگان استان مازندران در دفاع مقدس رزم بزرگی در دفاع مقدس کرده بود و خوش درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه امروز انتظامی کشور در امنیت داخلی نقش‌آفرینی می‌کند که یکی از نیازهای ضروری هر کشور امنیت است، خاطرنشان کرد: به فرموده پیامبر اکرم(ص) دو نعمت سلامتی و امنیت تا وقتی که وجود دارد ارزش آن را متوجه نمی‌شویم.

فرمانده مرزبانی کشور تصریح کرد: پیروزی خط مقاومت در فلسطین امری مهم و ارزشمند بود که با بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند اسرائیل به زودی از بین می رود این مهم درحال تحقق است.

گودرزی یادآورشد: انتظامی کشور از اجزای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است که نقش برجسته‌ای دارد و امروز علیرغم خباثت‌های زیادی که بیگانگان علیه نظام ما درحال انجام هستند اما با اقتدار به اجرای ماموریت خود میپردازند.

وی افزود: بیش از ۵۰ نفر از پرسنل انتظامی طی ۶ ماه گذشته در ماموریت‌های مختلف به شهادت رسیدند که نشان از ایثارگری و فداکاری این دلاورمردان است.

فرمانده مرزبانی کشور گفت: دیپلماسی خوبی در مجموعه انتظامی به وجود آمده که ۱۰۸ جلسه و تفاهم‌نامه با مسئولان عراقی صورت گرفت و همین امر موجب شد که شرایط خوبی برای زائران اربعین به وجود آمده است.

گودرزی با بیان اینکه برای موضوعات دریایی نقص داشتیم، اظهارکرد: پس از اینکه طرح جامع مرزبانی کشور تقدیم مقام معظم رهبری و با موافقت ایشان همراه شد، مرزبانی با قدرت بیشتری در مرزها درحال فعالیت است.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه توان رزمی و نظامی نیروها به مهارت تبدیل شود و تلفات ما در دریا کاهش پیدا کند این مرکز آموزش تخصصی به بهره برداری رسید.

فرمانده مرزبانی کشور افزود: هزار و ۳۸۰ تن از انواع کالای قاچاق هفته گذشته توسط مجموعه انتظامی کشور کشف و ضبط و به آتش کشیده شد.

گودرزی گفت: تهدیداتی امروز در دریاها وجود دارد که شناورهای بسیار قوی توسط جوانان کشورمان ساخته شد که به لطف الهی در ماموریت های دریایی شاهد تحولات خوبی هستیم و تهدیداتی در دریاهای شمال وجود دارد که با حضور نیروهای مقتدر دریابانی این تهدیدات رفع می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا