فرهنگ انتظار را به صورت نمایشی ببینید +تصاویر

به گزارش بصیر به نقل از گروه فرهنگ  فرهنگ نیوز، حسین طاهری مدیر مرکز هنرهای نمایشی روز گذشته به تماشای نمایش روز چهلم نشست. طاهری در پایان نمایش در جمع بازیگران و عوامل “روز چهلم” قرار گرفت و ضمن تشکر از دست اندرکاران گروه ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد حمایت هرچه بیشتر مرکز از چنین نمایشهایی  خواهیم بود. 
 
نمایش «روز چهلم» به کارگردانی محمدرضا مداحیان بر مبنای نوشته ابوالفضل ورمزیار، از ۱۳ خرداد ماه، هر شب ساعت ۱۹:۳۰ اجرا شده است. زمان این نمایش ۷۰ دقیقه و هدف آن تبیین فرهنگ انتظار است. بنابر این گزرش، گروه نمایشی شفق با همکاری گروه فرهنگی هنری تراب نمایش “روز چهلم” را در سالن شهید مطهری فرهنگسرای خاوران اجرا می‌کند.
 
گفتنی است این نمایش با هدف ابقاء فرهنگ انتظار تهیه شده است و برای اولین بار هنرمندی ۲۰ نفر از دانش آموزان دبستانی به همراه جمعی از بازیگران حرفه ای تئاتر را تجربه می کند.
 
در این نمایش انوش معظمی، محمدرضا مداحیان، ابوالفضل ورمزیار به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین گروه بدلکاران ۱۳ به سرپرستی ارشا اقدسی جلوه های ویژه این نمایش را برعهده دارند.
شایان ذکر است این نمایش که به تهیه کنندگی علیرضا ارشدی روی صحنه رفته است به سفارش فرهنگسرای خاوران و با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران امشب دوم تیرماه آخرین اجرای خود را سپری می کند.
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا