اعلام آمادگی نوائی محله سفلی برای پایلوت شدن در شهرستان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، عابد چکاوه در حاشیه نشست صمیمی با فرماندار شهرستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: در نشست صمیمی که با فرماندار شهرستان داشتم اعلام آمادگی نمودیک که نوائی محله سفلی به عنوان پایلوت شهرستان و در برخی از طرح ها نیز می توانیم به صورت مشترک با نوائی محلی علیا به عنوان پایلوت مطرح باشم.

رئیس شورای بخش دهفری ضمن تقدیر از علی قاسمی فرماندار به خاطر این نشست صمیمی، اذعان داشت: پس از اینکه دغدغه های خودمان را از طریق رسانه و روزنامه حرف مازندران ابراز کردیم این نشست با فرماندار صورت گرفت و وی عنوان نمود( مردم و مسئولین باید بخواهند، انگیزه لازم نیز باید وجود داشته باشد تا ما هم زمینه نشست با ادارات و نهادها را ایجاد نمائیم).

وی خواستار نشست صمیمی با حضور شورای شهرستان، شورای بخش دهفری،شورای بخش مرکزی با اتاق اصناف شهرستان شد تا در این نشست صنوف شهرستان در بخش های مرکزی و دهفری ساماندهی و در سایه تعامل و ارتباط تنگاتنگ مشکلات بررسی و بخش نیز از خدمات اصناف بهره برداری نماید.

چکاوه یادآور شد: کار و تخصص بنده بازیافت زباله است، اعلام آمادگی نمودم که ضمن آموزش خانوارها در مسجد به عنوان پایلوت طرح تفکیک زباله از مبدا در روستای نوائی محله سفلی را آغاز کنیم.

رئیس شورای بخش دهفری عنوان داشت: قصد تخریب و زیرسوال بردن کسی را نداشتیم، در رسانه صرفا می خواهیم حرف مردم را به گوش مسئول برسانیم، چرا که معتقدیم رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است.

وی از برگزاری یادواره پنج شهید گمنام در این روستا خبر داد و اذعان داشت: این روستای ۳۸ خانواری دو آزاده دارد که در این یادواره از آنها تجلیل خواهد شد.

چکاوه خاطرنشان کرد: به احترام این دو آزاده قصد داریم کوچه های محل را به نام آزادگان و دو کوچه منتهی به زمین کشاورزی را نیز به شالیزار نامگذاری نمائیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا