اختصاصی/ قهرعقاب از پرواز در فریدونکنار

لیگ برتر سرد لوچو کشور در روز ۵ بر صفر ها

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، هفته پنج رقابت های لیگ برتر لوچو کشور در سالن شهدای فریدونکنار و به میزبانی کشتی لوچو امید فیروزآباد این شهرستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش در اولین دیدار عقاب تهران تنها تیم غیرمازندرانی این رقابتها به مصاف یونادانه ساری رفت. این دیدار پرحاشیه به دلیل اعتراض تیم عقاب تهران به نحوه داوری و شکست علی منوچهری کشتی گیر وزن ۸۵ کیلوگرم این تیم در برابر کشتی گیر ساروی نیمه تمام باقی ماند و پس از بررسی های انجام شده تیم یونادانه ساری با نتیجه ۵ بر صفر برنده این دیدار اعلام شد.

دیدار بعدی این رقابتها قرار بود بین تیم های چترسفید محمودآباد و نماینده نور برگزار گردد که با حاضر نشدن نماینده محمودآباد کشتی لوچو نور با نتیجه ۵ بر صفر پیروز از میدان خارج شد.

دیدار پایانی هفته پنجم کشتی لوچو کشور در گروه اول ما بین تیم های کشتی لوچو امید فیروزآباد فریدونکنار و نماینده شهرستان سیمرغ برگزار گردید.

این دیدار که به دلیل عدم حضور شرکت کنندگان وزن ۶۵ کیلوگرم دو تیم در چهار وزن برگزار شد میزبان حرفی برای گفتن نداشت و در کمتر از چند دقیقه تکلیف این دیدار مشخص گشت و سیمرغی ها با چهار پیروزی متوالی پیروز این دیدار شدند.

گفتنی است هفته پنجم لیگ برتر لوچو کشور در گروه دوم فردا و در هادی شهر بابلسر برگزار خواهد شد و پاتی کا فریدونکنار به مصاف حریفان خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا