کارنامه مهاجم برزیلی و جدید پرسپولیس

بصیر،  این بازیکن ۲۸ ساله برزیلی که قرار است مهاجم اول سرخپوشان در نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا باشد، بیشتر دوران فوتبالش را در برزیل بوده است. او فوتبالش را با تیم کروزیرو آغاز کرد و در سال ۲۰۰۵ برای اولین بار در لیگ برزیل برای این تیم به مدت ۷ دقیقه به میدان رفت.

تادئو سال ۲۰۰۶ به سائوپائولو پیوست اما فقط دو بار در لیگ برتر برزیل به میدان رفت. سال ۲۰۰۷ به تیم یوونتود پیوست و در ۱۵ بازی لیگ برتر برزیل ۵ گل به ثمر رساند. در سال ۲۰۰۸ به تیم فیگوایرنزه رفت و در ۳۱ بازی لیگ برتر برزیل ۷ گل زد. در ابتدای سال ۲۰۰۹ به بورسااسپور ترکیه پیوست و در نیم فصل دوم لیگ برتر ترکیه فقط ۷ بازی انجام داد و ۲ گل زد. او فصل بعد را نیز با بورسااسپور آغاز کرد اما اغلب نیمکت نشین بود و فقط ۴۵ دقیقه به میدان رفت. تادئو در ادامه فصل به تیم گرمیو در برزیل بازگشت و طی ۱۸ بازی در لیگ پائولیستا موفق به زدن ۹ گل شد. پالمیراس مقصد بعدی او بود که برای این تیم در لیگ برزیل ۱۶ بازی کرد و ۲ گل زد. همچنین دو بازی در کوپا سودآمریکانا انجام داد و ۲ گل نیز مقابل تیم ویتوریا برزیل زد.

مهاجم جدید سرخپوشان سال ۲۰۱۱ را با آمار ناامید کننده ای پشت سر گذاشت و برای تیم اسپورت در لیگ ۲ برزیل سه بازی انجام داد و فقط یک گل زد. سال ۲۰۱۲ با حضور در تیم اویسته برای او آغاز شد و در لیگ پائولیستا طی ۱۳ بازی برای این تیم ۵ گل به ثمر رساند. در ادامه به تیم گرمیو پیوست اما طی ۱۱ بازی در لیگ ۲ برزیل موفق به گلزنی نشد. تادئو سال ۲۰۱۳ را برای تیم های یونیائو در لیگ پائولیستا و تیم ایکاسا در لیگ ۲ برزیل بازی کرد و طی ۲۵ بازی ۱۱ گل زد که این بهترین عملکرد او طی دوران حرفه ای اش بوده است. او سال ۲۰۱۴ را در دو تیم توپ زد: تیم های سه آرا و نائوتیکو در لیگ ایالتی و لیگ ۲ برزیل و در مجموع ۲۹ بازی ۷ گل زده است.

خوزه جونیور تادئو در مجموع طی دوران حرفه ای خودش، ۱۸۱ بازی در لیگ های ایالتی، لیگ یک و دو برزیل و سوپرلیگ ترکیه انجام داده و ۴۶ گل به ثمر رسانده که میانگین ۲۵/۰ گل به ازای هر بازی یا یک گل در ۴ بازی را ثبت کرده است.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا