همایش مشترک ائمه جماعات و فرمانده هان پایگاه های بسیج فریدونکنار برگزار شد

جلالی: نظام بر اساس اعتماد مردم استوار مانده است/ میرشفیعی: اردوکشان خیابانی در برابر بصیرت مردم قرار گرفتند

بصیر، امام جمعه فریدونکنار در این همایش که در نمازخانه سپاه ناحیه شهرستان فریدونکنار برگزار شد، گفت: خاورمیانه روی گنج خوابیده است و به همین دلیل این نظام همیشه مورد توجه استکبار قرار می گیرد.

حجت‌الاسلام جلالی با بیان اینکه این نظام بر اساس اعتماد مردم استوار مانده است، تصریح کرد: امروز حضور ایران در منطقه نقش آمریکا را کمرنگ و ضعیف کرده است، شکست آمریکا در تمامی صحنه ها وی را به میز مذاکره کشانده تا به نوعی با ایران کنار بیاید.

وی با اشاره به اینکه یکی از رمزهای موفقیت ما و پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت در کشور است، اظهار داشت: اگر در گروهی وحدت نباشد پیشرفت به دست نمی آید.

جلالی با بیان اینکه مسجد پایگاه علمی، نظامی و آموزشی ما است، خاطرنشان کرد: نقش امروز بیسجیان در ترویج دین و حضور جوانان در مساجد بسیار مهم و کلیدی است.

در ادامه این جلسه سیدولی میرشفیعی فرمانده سپاه ناحیه فریدونکنار نیز، اظهار داشت: دشمن می خواهد جوانان را از مساجد دور کند، هدف دشمن روی آوردن جوانان مان به سوی مصرف مواد مخدر و شبکه های ماهواره ای است و در این شرایط وظیفه همه ما سنگین می شود.

وی تصریح کرد: فرمانده پایگاه باید در کنار امام جماعت پایگاه مشکلات مردم را حل کند و در کنار هیئت امنا وظیفه خود را به نحو احسنت انجام دهند.

فرمانده سپاه فریدونکنار، یادآور شد: مسجد معبری است که باید حفظ شود تا دشمن از دستیابی به اهدافش عقب نشینی کند و رسانه ها باید این نکته را منعکس کنند که پاسدار بسیجی حامی روحانیت است و باقی می ماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید به برگزاری مراسم ویژه ۹ دی، خاطرنشان کرد: روز ۹ دی، روزی است که مردم از خواص پیشی گرفتند و نباید این روز مهم را فراموش کرد.

میرشفیعی ادامه داد: آنهایی که می خواستند با اردوکشی خیابانی و سلطه استکبار به هدف نامشروع خود دست یابند، در مقابل اقدام خودجوش مردم فهیم و بصیر ایران قرار گرفتند و شکست را پذیرا شدند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا