فالکائو رویای برلوسکونی

به گزارش بصیر، با جدایی ماریو بالوتلی از میلان سران این باشگاه قصد دارند در روزهای باقیمانده از فصل جابجایی جانشینی شایسته برای سوپر ماریو انتخاب کنند. رسانه‌های ایتالیایی خبر دادند که سیلویو برلوسکونی رئیس باشگاه میلان در پی آن است که رادامل فالکائو، ستاره کلمبیایی موناکو را جذب کند تا از این طریق جانشینی شایسته برای بالوتلی پیدا کند.

بالوتلی مهاجم جنجالی میلان با ۱۶ میلیون پوند به لیورپول پیوست. برلوسکونی در تمرین دیروز میلان با اینزاگی صحبت کرد. رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند که او درباره جانشین بالوتلی با پیپو صحبت کرده و رادامل فالکائو را پیشنهاد داده است.

به نظر نمی رسد که میلان بتواند فالکائو را از موناکو خریداری کند چرا که رقم این بازیکن ۴۰ میلیون یورو اعلام شده است. گذشته از این مهاجم تیم ملی کلمبیا دستمزد ماهانه بسیار بالایی دارد. او در ماه یک میلیون یورو دریافت می کند و خیلی بعید به نظر می رسد که میلان با توجه به شرایط مالی نامناسبش بتواند او را جذب کند.

فالکائو حتی زمانی که در اتلتیکو مادرید هم بازی می کرد مورد نظر میلان بود و برلوسکونی دوست داشت او را جذب کند اما با توجه به رقم بسیار بالایی پیشنهادی موناکو این مهاجم کلمبیایی راهی فوتبال فرانسه شد.

فالکائو فصل قبل نتوانست انتظارات را برآورد کند و آسیب دیدگی شدید او باعث شد تا چند ماه خانه نشین شود. اوالان به شرایط بازی رسیده است اما باشگاه موناکو در شرایط مالی بسیار بدی قرار گرفته است و احتمال جدایی این مهاجم کلمبیایی بسیار زیاد است. البته رئال مادرید هم از مشتریان فالکائو است.

رسانه‌های ایتالیایی خبر دادند که گالیانی به دنبال آن است تا دستمزد فالکائو را پایین بیاورد و او را به سن سیرو ببرد.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا