پیام پدر شهید عابدینی به رهبر معظم انقلاب:

دل‌آرام باشید، شاید این سرزمین روزی کربلا شود اما قیام توابین تکرارشدنی نیست

به گزارش بصیرنیوز به نقل از بلاغ، یوسف عابدینی در مراسم یادبود شهید علی عابدینی دومین شهید مدافع حرم فریدونکنار در روستای فرم، اظهار کرد: در مکان و زمانی زندگی می‌کنیم که به آخر‌الزمان بسیار نزدیک است، چرا که فتنه‌ها‌ی گوناگونی در سراسر دنیا برپا شده و اعتقادهای مذهبی و قلبی‌مان را مورد تهاجم قرار داد.

وی افزود: گروه‌های تکفیری مانند غده سرطانی به وجود آمده‌اند و هدف آنها اسلام و دین است و داشتن بصیرت بسیار اهیمت دارد تا متوجه شویم در کدام لشکر قرار داریم.

پدر شهید مدافع‌حرم با اشاره به اینکه شهید عابدینی پس از نخستین جراحتی که بر بدن داشت به کشور بازگشت، اظهار کرد: به وی گفتم، پسرم از سوریه چه خبر، پاسخ داد؛ «اگر مسئولان نظام یک درصد از فجایا و جنایات اعمالی بر سر زنان، مردان و کودکان بی‌گناه و مظلوم مسلمان سوریه را در رسانه‌ها انعکاس می‌دادند، همه ملت ایران برای آزادی آنها به پا می‌خواستند».

عابدینی با بیان اینکه در دیاری که رهبر کشور بر آن حکم‌رانی می‌کند و شیرمردان و شیرزنانی مانند سرداربصیر پرورش یافته‌اند، جای کفتاران و گرگ‌ها نیست و اگر گرگی برای غارت حرم حضرت زینب(س) می‌رفت، شکست خورده باز می‌گشت.

وی با تاکید بر اینکه شهدای حرم در ابتدا باید از خادمان پیامبر و خاندان او باشند، بیان کرد: ما نه‌تنها در برابر خون شهدا مسئولیم، بلکه مدیون هر قطره عرق رزمندگان و کسانی که دغدغه دین را برای اقتدار این نظام و کشور دارند، نیز هستیم.

پدر شهید مدافع حرم فریدونکنار تاکید کرد: دشمنان اسلام، تکفیری‌ها، داعشی‌ها و اربابان‌شان که با القاب بازی می‌کنند، باید بدانند که شهدای حرم و ۸ سال دفاع‌مقدس قطره‌ای از دریایی هستند که اگر طوفانی شود، نامی از آنها در تاریخ نمی‌ماند.

عابدینی در پایان خطاب به رهبر معظم انقلاب گفت: پیام من و تمامی خانواده‌ها، شهدا و رزمندگان به رهبر انقلاب این است که دل‌آرام باشید، شاید این سرزمین روزی کربلا شود، اما هرگز نمی‌گذاریم قیام توابین تکرار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا