مدیرکل بنیاد شهید مازندران خبر داد:

هزینه ۵۷۳ میلیون تومانی ساختمان اداری فریدونکنار

بصیر، عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید مازندران و امور ایثارگران در آئین افتتاحیه ساختمان اداری بیناد شهید فریدونکنار، اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه دارد تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کند و خدمات‌رسانی و معیشت ایثارگران و خانواده‌های شهدا، در اولویت دوم ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ شهدا و ایثارگران را گسترش دهیم، اذعان داشت: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم شود به سوی رستگاری حرکت می‌کنیم، با وجود آنکه در مازندران نسبت به سایر نقاط کشور به این امر توجه خوبی شده است اما همچنان نتوانست منزلت خود را پیدا کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت شهدا، خدامحوری، وحدت، اطاعت‌پذیری، همدلی و برادری است.

رضایی خاطرنشان کرد: فریدونکنار خوشبختانه در برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران پیشگام در استان مازندران است، در واقع پررنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فریدونکنار نسبت به سایر شهرهای مازندران محسوس است.

وی در ادامه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، با اشاره به پایان کار این پروژه، اظهار داشت: در اردیبهشت سال ۸۹ این زمین را در مساحت ۷۹۹ مترمربع از شهرداری دریافت کردیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه بیش از ۱۸۲ متر را برای مساحت بنای طبقه همکف و ۲۱۴ مترمربع را برای طبقه اول در نظر گرفتیم، گفت: این پروژه با هزینه ۵۷۳ میلیون تومانی به بهره‌برداری رسید.

رضایی افزود: محل تامین بودجه این پروژه منابع ملی از فروش ملک‌های مازاد تحت تملک بنیاد استان بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل پائین بودن سطح زمین نسبت به منطقه و زمین‌های هم‌جوار و آب‌گرفتگی قطعه موردنظر نیاز به تحکیم بستر به ارتفاع ۲ متر داشته که این امر موجب افزایش هزینه‌های تمام‌شده در پروژه شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا