کارشناس مسائل سیاسی:

دشمنان با نام اسلام به دنبال اسلام‌هراسی هستند / مدافعان حرم از علائق دنیوی فاصله می‌گیرند

بصیر، محمدرضا آزادی‌کناری در ششمین همایش جانبازان فریدونکنار در مسجد امام سجاد (ع) این شهرستان، اظهار کرد: در جنگی ناخواسته در منطقه غرب آسیا قرار گرفتیم و درگیر آن هستیم.
وی تصریح کرد: این جنگ از سوی گروه‌هایی به وجود آمد که نام اسلام را یدک می‌کشند و در عمل بویی از آن نبرده‌اند.
کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: هدف دشمن اسلام‌هراسی است و به وسیله نام اسلام به دنبال تخریب آن هستند و برخی نیز به آسانی فریب می‌خورند.
آزادی با بیان اینکه این فتنه در سیاست و جنگ به آسانی به پایان نمی‌رسد، اظهار کرد: حضور مدافعان حرم در این مبارزه پیش‌زمینه‌هایی لازم دارد.
این جانباز مدافع حرم با اشاره به اینکه با حضور در سوریه باید از برخی علاقه‌های دنیوی و تعلقات مادی فاصله بگیرید، گفت: مومنان با دشمن دوستی نمی‌کنند و به راحتی گردن نمی‌زنند، در این جنگ به طفل‌ها نیز رحم نمی‌شود و با سر آن طفل بازی می‌کنند و با پخش تصاویر آن در رسانه با نام اسلام موج‌سواری می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت مصداق حق است و بر همه مشخص شده که آنها از یاران دشمنان اسلام، آمریکا و اسرائیل هستند، اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل دشمن درجه یک اسلام است اما علیه اسرائیل حتی اظهار برائت نمی‌کنند و وارد جنگ نمی‌شوند.
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه رزمندگان جوان مدافع حرم می دانند که با شهادت در جبهه های جنگ مشکلاتی برای خانواده های آنها به وجود می آید اما با این اوضاع باز هم در این جبهه‌ها حاضر می‌شوند، اظهار کرد: بسیاری از جانبازان حدود ۴ دهه بر روی ویلچر می‌نشینند و با حضور در جبهه‌های جنگ تمامی این موارد را به جان می‌خرند.
آزادی در پایان گفت: جانبازان کشور با مشکلات فراوان مقاومت می‌کنند و تنها خداوند است که می‌تواند پاداش آنها را بدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا