فرماندار فریدونکنار:

ادارات ضعیف برای معرفی به مردم در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرند/لزوم حفظ اسناد پل کمربندی فریدونکنار

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه ادارات ضعیف برای معرفی به مردم در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرند بر لزوم حفظ اسناد پل کمربندی تاکید کرد.

به گزارش بصیرنیوز، کوروش ابراهیم‌نژاد گرجی فرماندار فریدونکنار در این جلسه اظهارکرد: دستگاه‌های مختلف اداری این شهرستان به لطف الهی با هم هماهنگ هستند و همین هماهنگی موجب شد که ۵۸ دستاورد در دولت سیزدهم برای نخستین بار در فریدونکنار رقم بخورد.

وی خاطرنشان کرد: صفر شدن غریق در طرح دریا، راه‌اندازی استخر مخصوص کودکان در دریا، جمع‌کردن موتورسنگین سواری در کمربندی و توقیف بیش از ۶ هزار خودرو کشف حجاب از جمله اقدامات در فریدونکنار بوده است.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه دستگاه‌های اداری فریدونکنار مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، تصریح کرد: دستگاه‌ها در زمینه طرح دریا، جهاد تبیین، عفاف و حجاب، جوانی جمعیت، انتخابات، روابط عمومی و حضور و غیاب مورد ارزیابی قرار گرفته که تاکنون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری آستانه‌سرا و جهاد کشاورزی در رتبه‌های بالا قرار دارند.

ابراهیم‌نژاد گرجی با اشاره به اینکه شاخص‌های ارزیابی تغییر خواهد کرد، هشدار داد: اداراتی که درحال حاضر وضعیت عملکردی مناسبی ندارند اگر تا جلسه شورای اداری بعدی وضعیت خود را بهبود نبخشند از رسانه‌ها میخواهم که اسامی آن اداره را منتشر کنند.

اسناد پل کمربندی فریدونکنار باید حفظ شود

وی بر لزوم گرامی‌داشت مراسم ۱۳ آبان تاکید کرد و گفت: ۱۳ آبان یک رویداد بسیار مهم در کشور است که همه دستگاه‌ها باید تمام تلاش خود را کنند که این یوم‌الله به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

فرماندار فریدونکنار یادآورشد: امسال برای نخستین سال راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر آستانه‌سرا نیز برگزار خواهد شد و با این کار ما در فریدونکنار دو راهپیمایی خواهیم داشت.

ابراهیم‌نژاد گرجی اظهارکرد: در قضیه پل کمربندی فریدونکنار میراث‌دار یک شرایط ۲۰ ساله هستیم اما مردم از دولت و مسئولان فعلی مطالبه دارند که البته مطالبه‌ به حقی است و همه مسئولان باید وظایف خود را به درستی انجام دهند.

وی گفت: تمام اتفاقاتی که در بحث پل کمربندی انجام می‌شود باید اسناد آن موجود باشد تا اگر ما روزی رفتیم و مسئولان بعدی به فریدونکنار آمدند بدانند که چه اتفاقی رخ داد و دستگاه قضایی بداند که یقه چه کسی را باید بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا