امام جمعه فریدونکنار مطرح کرد:

وجود فساد در دستگاه‌ها نشان‌دهنده‌ عدم تقوا در برخی مسئولان

امام جمعه فریدونکنار گفت: عدم وجود تقوا در بین برخی مسئولان موجب شد که فرمان مقام معظم رهبری برای مبارزه با فساد روی زمین بماند و آنقدر ما شاهد فساد در دستگاه‌ها باشیم.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار اظهارکرد: تقوا از مفاهیمی است که می‌تواند در همه ابعاد زندگی ما جریان داشته باشد.

وی با اشاره به روز ورزش زورخانه ای و فرهنگ پهلوانی خاطرنشان کرد: این ورزش با مردانگی، غیرت و نام خدا همراه است و ورزشکاران باید خودشان را با جامه تقوا و مرام پهلوانی بپوشانند.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اتفاق اخیری که در مسابقه فوتبال یکی از تیم‌ها رخ داد و موجب ناراحتی بسیاری از مؤمنان جامعه شده است، تصریح کرد: این اتفاق ها نشان دهنده بی‌تقوایی بوده و یک ورزشکار که الگویی برای جوانان است نباید خود را اینچنین آلوده کند.

تقی‌پور با تبریک روز شوراها، گفت: اگر اعضای شورا اهل تقوا باشند برای پیشرفت محله یا شهر خود وقتی ببینند نظر دیگر اعضا بهتر و فنی تر است آن را قبول می‌کند و به فکر مسائل دیگر نمی‌رود.

وی یادآورشد: عدم وجود تقوا در بین برخی مسئولان موجب شد که فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری که در سال ۱۳۸۰ برای مبارزه با فساد دادند روی زمین بماند و آنقدر ما شاهد فساد در دستگاه‌ها باشیم.

امام جمعه فریدونکنار افزود: عدم مبارزه درست با فساد منجر به دلسردی و ناامیدی برخی افراد دلسوز در جامعه شده است.

تقی‌پور ادامه داد: کارگر، کارفرما، فرماندار، رئیس شورا، پاسدار و معلم اگر همه این افراد اهل تقوا باشند ما دیگر مشکلی در جامعه نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: اگر مردانی مانند شهید مطهری، شهید چمران، شهید باکری، شهید تهرانی مقدم و غیره به انسان‌های جاودانه تبدیل شدند به‌علت داشتن تقوا بود.

امام جمعه فریدونکنار اظهاركرد: اگر مشاهده می‌کنید که دین اسلام در دنیا گسترانیده شده و مکتب عزت ساز است به خاطر اینکه تکیه بر خدا دارد.

تقی‌پور خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق یک سیلی پشیمان‌کننده‌ای به رژیم صهیونیستی زدیم و به لطف خدا سیلی نابودی را از ما دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا