پشت پرده این همه جار و جنجال رسانه ای چیست؟/آنها از چه می ترسند؟

به گزارش بصیر،  هفته گذشته که بعد از یک فرجه یکماهه به وزیر علوم برای بهبود مشکلات و ناتوانی، استیضاح وی اعلام وصول شد.

این اعلام وصول که تا دو سال قبل، حرکتی عادی برای مجلس بود، گویی این بار تبدیل به یک معضل بزرگ اجتماعی و مخاطره انگیز برای امنیت روانی مردم شد و مسببین این اقدام هم جدال با خدا کرده اند.

اما این همه‌ جار و جنجال بسیار عجیب است چرا که رسانه‌های هوچی‌گر معتقدند که این یک استیضاح سیاسی ا‌ست؛ اگر آنها راست می‌گویند، پس رأی نخواهد آورد و این همه جنجال بی مورد است، باید باور کنیم که این فریادهای جانسوز از زخم‌های جانکاه برآمده و تا رفع زخم خفه نخواهد شد.

بهتر است این مکعب را از زاویه ای دیگر بنگریم، برای استیضاح وزیر علوم دو پایان بیشتر قابل تصور نیست، موفقیت استیضاح و یا عدم موفقیت آن.

اگر فرض کنیم که این استیضاح موفق نباشد، وزیر به کار خود ادامه خواهد داد و همه چیز روال عادی‌اش را طی می کند البته رسانه های هوچی گر نیز بر این فرض، محکم پافشاری می کنند اما همین پافشاری و شدت عمل نیز خود جای تعجب دارد.

فرضیه دوم، رأی نیاوردن وزیر علوم است، فاجعه ترسناکی که رسانه های هوچی گر را به له له انداخته اما چه چیز اینقدر برای این رسانه ها یا دست‌های پشت پرده‌ی آنها ترسناک است که به این شدت و به این صورت نمایان دست به خبرسازی و توهین و تخریب نمایندگان مجلس می زنند و بدون ترس از فیلترینگ و بازداشت و لغو مجوز شاید هم پی همه این‌ها را به تن آغشته اند، مسلسل  وار دست به کار شده اند؟

عمق و شدت هوچی گری این رسانه ها چه بسا بیان می کند که شمشیر ناظر نمایندگان مجلس، دقیق و در زمان مناسب و صد البته در نقطه ای مناسب فرود آمده که اینگونه شیرازه رسانه های هوچی گر را در هم تنیده که از تحلیل و تفسیر گذشته و دست به توهین مستقیم به نمایندگان مجلس می زنند.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا