مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه:

حاج بصیر در مسیر عقیده‌اش تلاش کرد/ تنها پوسته‌ای از تحریم‌ها حذف می‌شود/ برخی‌ها برای جذب آرای خاکستری به دنبال اباهه‌گری و ترویج فساد هستند

بصیر، سردار احمد نوریان در مراسم گرامی‌داشت سالروز فرارسیدن شهادت سردار حاج حسین بصیر اظهار داشت: حاج بصیر در فرهنگ پاسداری به معنای واقعی به عنوان یک اسوه و الگو مطرح بود و خدمتگزاری به مردم تمام وجودشان را فرا گفته بود.

وی تصریح کرد: ما وظیفه داریم تا این الگوهای زمان خود را بشناسیم و با تاسی از آنها از گردنه‌های سخت عبور کنیم و به سر منزل مقصود برسیم.

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه حاج بصیر در مسیر عقیده‌اش تلاش کرد، اذعان داشت: ردپای شهید بصیر را از قبل از انقلاب نیز می‌توان دید و حس مسئولیت‌پذیری شهید بصیر با حضور در جنگ‌های افغانتسان و بوسنی اثبات می‌شود.

 نوریان همچنین در ادامه سخنان خود اظهار داشت: الگوی جنگیدن و فرهنگ جبهه‌ها به منطقه منتقل شده است و در عراق و سوریه نیروهای بسیجی به میدان آمدند.

وی با تاکید بر اینکه پیروزی عراق نزدیک است، خاطرنشان کرد: پیوند مسلمانان در پیاده‌روی کربلا به اثبات رسید و به همه نشان دادند که تنها رمز پیروزی پیروی از ولی فقیه است.

نوریان در ادامه شعار سال انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری را بسیار هوشمندانه خواند و گفت: در سال جاری شرایط بسیار حساسی در کشور، منطقه و جهان داریم.

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه افزود: شرایط منطقه بسیار پیچیده است و مذاکرات هسته‌ای نیز از موضوعاتی به شمار می‌رود که امروز ایران اسلامی را انگشت‌نماتر از گذشته کرده است.

وی در ادامه در خصوص مذاکره و توافق هسته‌ای میان ایران و ۱+۵ خاطرنشان کرد: با شرایط موجود به نظر می‌رسد تنها پوسته‌ای از تحریم‌ها حذف می‌شود.

نوریان تاکید کرد: امیدواریم کارگزاران نظام تا انتها صادقانه به جلو حرکت کنند و بدانند که دشمن به آسانی امتیاز نمی‌دهد و مهم‌ترین هدف آنها در این مذاکرات دوقطبی کردن جامعه است.

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه غرب به دنبال یارگیری از عناصر داخلی است، اظهار داشت: با وجود آنکه حقانیت اسلام بارها برای آنها روشن شده و پیروزی‌های زیادی را در سطح منطقه به دست آورده‌ایم می‌خواهند نور خدا را خداموش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید به توجه اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، اذعان داشت: دشمن به شیوه‌های مختلف به دنبال قبح‌زدایی ارزش‌های ما است و به دنبال ترویج اباهه‌گری است.

نوریان خاطرنشان کرد: متاسفانه در این شرایط برخی‌ها مشکل ایران را عدم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها می‌دانند، به نظر‌می‌رسد آنها باید به جای این سخنان به فکر حل مشکل بیکاری و ازدواج جوانان جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی همچنین به عملکرد ضعیف وزارت ارشاد در تکذیب یا تائید مجوز به خوانندگی زنان، اظهار داشت: به شیوه‌های مختلف زنان در حال خوانندگی هستند و مسئولان نه تکذیب و نه تائید می‌کنند.

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه در پایان با اشاره به اینکه برخی‌ها برای جذب آرای خاکستری به دنبال اباهه‌گری و ترویج فساد هستند، گفت: دشمن به دنبال تضعیف باورها و اعتقادات ما است و سکولاریزم دولتی در حال شکل‌گیری است که باید با هوشیاری با آن مقابله کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا