سرپرست فرمانداری فریدونکنار گفت:

در جذب بودجه ۸۰۰ میلیونی هیچ عذری پذیرفته نیست/ احداث جاده سلامت در فریدونکنار با یک میلیارد تومان اعتبار

DSCN7971

بصیر، مهرداد ابراهیمی در دومین نشست خود با روسای هیئت‌های ورزشی فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، با اشاره به کم‌کاری فرهنگی در حوزه ورزش، اظهار داشت: بیش از ۳۰ دستگاه کار فرهنگی انجام می‌دهند و بازخورد با بودجه همخوانی ندارد.

وی با اشاره به اینکه حضور در عرصه‌های ورزشی موجب دلگرمی می‌شود، اذعان داشت: کنترل، هدایت، بازسازی و مقابله در حوزه‌های مختلف می‌تواند با ورزش تحقق یابد.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار حمایت از ورزشکاران را بهترین راه برون‌رفت از برخی چالش‌های اجتماعی دانست و خواستار ورود جدی در بحث آموزش شد.

ابراهیمی همچنین با اشاره به اینکه ورزش و آموزش باید در کشور رایگان باشد، اظهار داشت: این رقم‌هایی که روسای ورزشی با آن کار می‌کنند شبیه به رایگان است و اگر فردی بضاعت مالی برای ورزش حرفه‌ای ندارد آن را به ما معرفی کنید.

وی در ادامه سخنان خود از تخصیص ۸۰۰ میلیون تومان بودجه برای سه پروژه کاردگرمحله، فیروزآباد و استادیوم شهید آزادی خبر داد و گفت: در جذب این بودجه هیچ عذری پذیرفته نیست و به شوخی هم گفتیم اگر این بودجه برگشت بخورد رئیس برگشت می‌خورد و در کنار رافت اسلامی و قاطعیت اداری، به دوستان می‌گوئیم تا این بودجه جذب شود.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار افزود: بسیاری از فریدونکناری‌ها به ساحل نمی‌روند و برای اینکه وفاق، نشاط و شادابی را در جامعه افزایش دهیم، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را با حضور گسترده اقشار مردم در ساحل فریدونکنار برگزار کنیم.

ابراهیمی افزود: سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه یکی از راه‌های کسب درآمد هیئت‌های ورزشی فریدونکنار، تشکیل شرکت تعاونی است، گفت: تلاش می‌کنیم تا با یک نامه سه امضا، احداث سالن ورزشی اختصاصی برای هیئت‌های ورزشی در سفر آینده ریاست جمهوری و هیئت دولت به مازندران را مطرح کنیم.

ابراهیمی در ادامه به ۱۰ مورد پیشنهاد شده جلسه گذشته اشاره و تصریح کرد: برای احداث جاده سلامت مبلغ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از استان در ماه آینده به حساب شهرداری فریدونکنار واریز می‌شود و همچنین شهرداری فریدونکنار نیز ۵۰۰ میلیون تومان دیگر به این مبلغ اضافه می‌کند تا عملیات اجرایی این پروژه با یک میلیارد تومان آغاز شود.

وی با تشکر از سایت خبری بصیر شهرستان فریدونکنار در پیگیری برگزاری این نشست، با اعلام اینکه این جلسه با روسای هیئت‌های ورزشی فریدونکنار به صورت فصلی انجام شود، اظهار داشت: هیئت‌های ورزشی فریدونکنار یک نسخه از برنامه‌  سالانه ۹۴ خود را به اداره ورزش و جوانان شهرستان و فرمانداری فریدونکنار ارائه کنند.

ابراهیمی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد: با توجه به توافق‌هایی که در حال صورت گرفتن است سال ۹۴ را سال گشایش مالی می‌دانیم و بودجه‌ها را به نسبت توزیع می‌کنیم.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه به وعده‌های خود جامه عمل می‌پوشانم، گفت: سکوی تماشاچیان استادیوم فوتبال شهید کریم آزادی فریدونکنار تا مهرماه امسال تکمیل می‌شود،

وی افزود: با یک سرمایه‌گذار برای ساخت استخر سرباز، سرپوشیده و شهربازی را صحبت کردیم و خواستار یک طرح خاص از سوی آن سرمایه گذار شدیم که قرار شد تا هفته آینده برنامه خود را به ما ارائه کند.

در پایان این جلسه نیز از روسا، نائب‌رئیسان هیئت‌های ورزشی و اعضای اداره ورزش و جوانان فریدونکنار تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا