حقوق بالا مانعی برای ماندن ژاوی در بارسا

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، آینده ژاوی هرناندس، کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا چیزی است که سران این باشگاه امیدوارند در هفته‌های پیش رو تکلیف آن را مشخص کنند. در حال حاضر هر دو طرف دست نگه داشته‌اند تا مأموریت تیم ملی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۴ به پایان برسد و پس از آن انتظارات خود را از یکدیگر عنوان کنند.
 
اظهارات اخیر لوئیس انریکه، سرمربی جدید بارسلونا هم در مبهم‌تر شدن آینده ژاوی تأثیرگذار بوده است، چرا که او چندی پیش اعلام کرد تمدید قرارداد کاپیتان کاتالان‌ها به جلسه‌ای که قرار است میان آن دو برگزار شود، بستگی دارد.
 
ژاوی تاکنون بیش از یک بار بر تمایل خود برای ماندن در تیمی که تمام دوران بازیگری‌اش را در آن سپری کرده، تأکید کرده است اما به نظر می‌رسد که محقق شدن این هدف برای او به تصمیم انریکه بستگی دارد. هنوز دو سال دیگر تا پایان قرارداد ژاوی با بارسلونا باقی مانده است اما رسانه‌های اسپانیایی از ارائه پیشنهادهایی وسوسه‌کننده به او خبر داده‌اند به خصوص پیشنهاد تیم السد قطر که گفته می‌شود قرار است حقوق خالص ۱۰ میلیون یورو در هر فصل به ستاره خط میانی تیم ملی اسپانیا بپردازد.
 
مسئولان باشگاه بارسلونا در عین حال که نگران موفقیت قطری‌ها برای به چنگ آوردن ژاوی هستند، از حقوق بالایی که به این بازیکن ۳۴ ساله پرداخت می‌کنند ناراضی‌اند و از افزایش حقوق او در آخرین قراردادی که سال گذشته میان طرفین منعقد شد، پشیمان هستند.
 
قرارداد کنونی ژاوی به گونه‌ای است که حقوق او را به صورت تصاعدی افزایش می‌دهد. در حال حاضر او سالیانه ۱۳ میلیون یورو (بدون احتساب مالیات) حقوق می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا