یک مربی موزامبیکی دستیار احتمالی کی‌روش در جام‌جهانی ۲۰۱۴

 

کارلوس کی‌روش+ دِ سا

به گزارش بصیر به نقل از خبرگزاری تسنیم، راجر دِ سا، سرمربی مستعفی تیم فوتبال اورلاندو پایرتز آفریقای جنوبی گفت که به تیم آژاکس کِیپ‌تاون این کشور ملحق نشده و شاید در رقابت‌های جام‌ جهانی ۲۰۱۴ حضور پیدا کند.

از زمانی که این مربی ۴۹ ساله از سمت سرمربیگری اورلاندو پایرتز استعفا داد شایعاتی در خصوص مربیگری وی در تیم اوربان وَریررز مطرح شد. حتی شایعه کمک‌مربی شدن وی در بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش به تیم ملی آفریقای جنوبی به گوش رسید.

دِ سا با تاکید بر اینکه هنوز هیچ پیشنهاد رسمی روی میز نیست به مجله ورزشی «کیک آف» آفریقای جنوبی گفت: به دلیل گذراندن تعطیلات آخر هفته در کِیپ‌تاون بودم و حالا شایعه شده که من مربی تیم فوتبال آژاکس این شهر شده‌ام. حتما اگر به شهر دوربان می‌رفتم مطمئنا می‌گفتند من مربی گلدن اَروز شده‌ام ولی باید بگویم هنوز به تیمی ملحق نشده‌ام.

وی افزود: در حال حاضر در حال استراحت هستم و عجله‌ای برای بازگشت به فوتبال ندارم. البته فوتبال را دنبال می‌کنم و از راه خودم خارج نخواهم شد. شاید در ماه جولای هم یک باشگاه جدیدی برای سرمربیگری انتخاب کردم.

این مربی اهل کشور موزامبیک  پیش از این در تیم ملی آفریقای جنوبی به عنوان دستیار کی‌روش و مربی دروازه‌بان‌های این تیم فعالیت کرده است. زمانی‌که کی‌روش سرمربی پرتغال شد شایعه حضور وی در کنار کی‌روش مطرح شد و حالا که این مربی پرتغالی هدایت ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را به عهده دارد شاید این دو بار دیگر در کنار یکدیگر کار کنند.

دِ سا در این مورد اظهار داشت: در مورد اینکه در تیم ملی ایران مشغول به کار شوم صحبت شده و شاید در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور داشته باشم. شاید مربیان زیادی شانس حضور در جام جهانی را نداشته باشند ولی من می‌توانم دستیار کی‌روش در جام جهانی باشم و این خود یک مزیت است.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا