معاون وزیر بهداشت خبر داد

پیش‌بینی اعتبار ۳۸ میلیاردی برای دو پروژه بهداشتی و درمانی فریدونکنار

معاون وزیر بهداشت از پیش‌بینی و تصویب اعتبار 38 میلیارد تومانی برای دو پروژه بهداشتی و درمانی در فریدونکنار خبر داد.

به گزارش بصیرنیوز، بهروز رحیمی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت در حاشیه بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار در جمع خبرنگاران اظهارکرد: یکی از نیازهای اساسی این شهرستان توسعه فضای فیزیکی بخش اورژانس بیمارستان است که توافق‌ انجام شده و به‌زودی پروژه آن آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه بیمارستان که یک پروژه هزار و ۲۰۰ متر توسعه است اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه‌های بهداشتی فریدونکنار مرکز جامع سلامت سردار شهید حاج حسین بصیر است که باتوجه به اهمیت موضوع بهداشت منابعی برای این پروژه پیش‌بینی شده تا هرچه سریعتر شاهد ادامه کار و تکمیل آن باشیم.

رحیمی یادآورشد: برای این پروژه هم اعتباری بین ۶٫۵ تا هشت میلیارد تومان مصوب شده و به زودی تقدیم می‌شود تا مردم بتوانند خدمات بهداشتی و درمانی را با بهترین کیفیت و کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

وی درخصوص خدمات رایگان دوران بارداری و زایمان که چندی پیش وزیر بهداشت مطرح کرده بود گفت: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به افزایش جمعیت، قرارگاه جوانی جمعیت در وزارتخانه تشکیل شده که شخص وزیر جلسات مستمری را برای این موضوع برگزار کردند.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت با بیان اینکه موضوعات ناباروری و افزایش جمعیت در دستور کار وزارت بهداشت است خاطرنشان کرد: پوشش بیمه‌ای خدمات ناباروری انجام شده و همچنین منابع پروژه‌های نیمه‌کاره ارتقا بارداری برای مراکز ناباروری و مراکز زایمان طبیعی پیش‌بینی شده و در اولویت نخست وزارت بهداشت قرار دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا