قابل توجه قاضی القضات

“میم ه” چه فرقی با “ب ز” دارد؟

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، پرونده مالی هاشمی کوچک سالهاست که نزد قوه قضاییه مفتوح بوده و اخیرا هم تکرار شده که این پرونده باز است و در اینکه تا چه زمانی به این پرونده  باز می ماند و اصولا بستنی هم درکار هست یا خیر موضوع این یادداشت نیست.

ابهام نویسنده در این نکته است که اصولا بین بابک زنجانی کارافرین نمونه!!!و متهم اقتصادی و هاشمی کوچک متهم اقتصادی و سیاسی و متهم به براندازی نظام چه تفاوتهایی است که حتی صدا و سیما بدون مشکل نام او را بطور کامل می گوید در حالیکه وی هنوز متهم است ولی هاشمی کوچک بعد از این همه زمان و البته با این همه موارد هنوز با نام “میم ه” شناخته می شود.

بین زنجانی و هاشمی کوچک چه تفاوتی است که اولی قبل از هر اقدامی بازداشت می شود به بهانه اینکه راه فرار بسته شود اما دومی براحتی از کشور می گریزد و مدت ۳سال در خارج از کشور میماند تا دوستان شرایط را آماده برگشت کنند تا وی با خیال راحت و آسوده برگردد و چند مدتی هم فرمالیته  بازداشت شود و حال نیز با وثیقه ۱۰ میلیارد تومانی آزادانه با آسایش خیال اقدامات اقتصادی و سیاسی خود را انجام دهد.

دقیقا بین زنجانی و هاشمی کوچک چه تفاوتی است که یکی را با این همه افتخارات و خدمات مالی ملی زندانی و تابلو می کنند و دیگری را با آن همه اثرات در صنعت نفت...

باید از شیخ قضا پرسید آیا در گسترش و سرعت نشر عدالت بین متهمان عدالت رعایت می شود یا خیر ؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا