پرهیز از سفر‌های غیرضروری تا فردا؛ دوشنبه

به گزارش بصیرنیوز،رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه کولاک و یخ زدگی در محور‌های مواصلاتی ۷ استان وجود دارد و تردد در آنجا فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است گفت: بهتر است شهروندان تا فردا (دوشنبه) از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

سردار محمد حسین حمیدی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور گفت: در استان‌های چهارمحال و بختیاری، البرز، تهران (اکثر محورها)، گلستان (محور‌های جنگل گلستان و خوش ییلاق و توسکستان) و اصفهان (محور‌های اصفهان-میمه، نطنز- اردستان و اصفهان – کاشان) بارش برف در جریان است.

وی در توضیح بیشتر افزود: در استان‌ها خراسان شمالی (محور بجنورد به آشخانه)، خراسان رضوی (محور‌های تربت حیدریه-مشهد و تربت حیدریه-فریمان و بردسکن)، گیلان (محور‌های رشت – قزوین، رشت-آستارا، چابکسر و لاهیجان – لنگرود) و ارتفاعات محور‌های کندوان، هراز و فیروزکوه بارش برف ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در استان‌های مازندران (اکثر محورها)، خراسان جنوبی (محور سربیشه)، یزد (محور یزد-مهریز) بارش باران در جریان است.

رئیس پلیس راه راهو ناجا با بیان اینکه تردد در محور‌های مواصلاتی ۷ استان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است اظهار داشت: استان‌های چهارمحال و بختیاری، زنجان (اکثرمحورها)، خراسان رضوی (محور تربت حیدریه – مشهد)، همدان (گردنه اسدآباد)، قزوین (محور قزوین – زنجان)، ارتفاعات استان گیلان، اردبیل (محور‌های اردبیل – سراب و اسالم – خلخال) استان‌ها و محور‌هایی است که کولاک و یخ زدگی در آنجا وجود دارد.

سردار حمیدی به شهروندان توصیه کرد ضمن توجه به اطلاع‌رسانی‌های پلیس راه راهور ناجا از سفر‌های غیر ضرور به دلیل یخ زدگی سطح راه و خطرات فراوان پرهیز کنند ضمن اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه تردد در مسیر‌های مسدود شده را نخواهد داد.

وی در پایان افزود: تردد در کلیه محور‌های برفی فوق به کندی صورت می‌پذیرد. همچنین سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می‌باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا