سرپرست فرمانداری فریدونکنار در آئین تجلیل از معلمان؛

بعضی‌ها با یک ساعت مطالعه ۱۰ سال سخنرانی می‌کنند!

بصیر، مهرداد ابراهیمی در آئین تجلیل از مقام معلم در سالن اجتماعات شهید آوینی فریدونکنار، با بیان اینکه معلمان همچون موذنان جامعه هستند، اظهار داشت: معلمان هدایت‌گر فرزندانی هستند که برخی‌ها می‌خواهند افکار، اندیشه‌ها و معنویت آنان را غارت کنند.

وی با اشاره به اینکه معلمی شغل، حرفه، هنر و توانمندی است، تصریح کرد: به آن جهت معلمی شغل محسوب می‌شود که هنر در آن نهفته است.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با بیان اینکه معلمان ما باید به نهایت حرفه‌ای‌گری دست پیدا کنند، اذعان داشت: عشق باید در کنار حرفه‌ای‌گری باشد، البته این عشق با اخلاص همراه است و اگر این اخلاص در کلاس درس جاری شود، شاهد کمترین نابهنجاری‌ها از سوی دانش‌آموزان هستیم.

وی با اشاره به اینکه معلمان باید هنر خلاقانه خود را در کلاس درس پیاده کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی‌ها با یک ساعت مطالعه ۱۰ سال سخنرانی می‌کنند که این امر برای معلم معنایی ندارد، بلکه معلم باید همواره به‌روز و از دانش‌آموز خود جلوتر باشد.

ابراهیمی اذعان داشت: معلم باید علاوه بر ایفای نقش فرهنگی و تربیتی، باید برای حفظ شان و کرامت دانش‌آموز خود تلاش کند، حفظ کرامت انسان‌ها بر همه واجب است و معلم در این بین باید خوش‌قولی به کار را نیز در دستور کار خود قرار دهد.

وی در پایان تاکید کرد: در بین فرزندان و دانش‌آموزان خود تبعیض قائل نشوید که نتایج خوبی ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا