سردار نقدی با اشاره به محاصره دریایی و هوایی نیروهای آمریکایی:

مردم یمن برای تهیه غذا و دارو، راهی جز پیشروی به سمت ریاض ندارند

بصیر،

به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج؛ سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهید حسینعلی ترکی (شهید سال بسیج کارگری) و ۱۴ هزار کارگر شهید که در شهرک صنعتی شهرکرد برگزار شد با اشاره به دین بزرگ ملت ایران به شهدا و خانواده های شهدا گفت: اقتدار و عزت انقلاب که ابرقدرت های مستکبر را به ذلت کشانده است مرهون فداکاری شهدا و آرمان و اعتقاد آنها که همان اسلام است می باشد.

سردار نقدی به تحولات یمن اشاره کرده و اظهار داشت: رژیم آل سعود بداند اگر مردم مجاهد یمن به سمت حجاز پیشروی کنند، هیچ نیرویی تا تبوک نمی تواند در مقابل آنها ایستادگی کند چراکه نازپرورده های سعودی، توان جنگیدن در مقابل ملت مجاهد و مظلوم یمن را ندارند.

وی با اشاره به محاصره دریایی و هوایی نیروهای آمریکایی، تاکید کرد: اگر محاصره آل سعود پایان نیابد مردم یمن برای تهیه غذا و دارو راهی جز پیشروی به سمت ریاض ندارند و هر چقدر رژیم آل سعود سعی می کند با افزایش حجم حملات و بمباران های ناجوانمردانه کار را تمام کند، مجاهدین یمنی پیروزی های بیشتری را در مبارزه با گروه های تکفیری و وابسته به آمریکا بدست می آورند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بر نفوذ تفکر انقلاب اسلامی در میان ملت ها اشاره کرده و گفت: رژیم آل یهود، آل سعود جنایتکار در محاصره ی مجاهدین مسلمان است و اگر این طور جنایت می کنند و خانه ها را بر سر کودکان و زنان خراب می کنند، از ترس نفوذ تفکر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه دنیای اسلام تصمیم گرفته به دوران ذلت و خواری خود پایان دهد، ادامه داد: ملت های مسلمان دوران جدیدی را آغاز کرده اند و با بیداری و مقاومت، دوران عزت و افتخار را برای خود می خواهند و این موضوع، ابرقدرت های مستکبر به سرکردگی آمریکا را به وحشت انداخته است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج به ناکامی های متعدد آمریکا و ایادی اش اشاره کرد و گفت: آنها مدت ها با سرمایه گذاری های کلان و جمع آوری تجهیزات و سلاح های پیشرفته خود را برای نابودی مقاومت مجاهدین مسلمان آماده کرده بودند.

وی با بیان اینکه دشمنان ۳۶ سال است تلاش می کنند یک قدم از مرزهای کمپ دیوید جلوتر بروند اما نمی توانند، ابراز داشت: آمریکا تمام قوای بین المللی و اقتصادی خود را بکار گرفت تا با حمله ی مستقیم، نظام سوریه را ساقط کند اما ناکام ماند.

سردار نقدی با بیان اینکه در عراق نیز با هر ترفند و حیله ای، نتوانستند به اهداف خود برسند، افزود: آمریکا نیرویی برای جنگیدن ندارد و اگر می توانست در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و یمن با دخالت نظامی کار را یکسره می کرد.

وی با تاکید بر اینکه آنچه ۱+۵ را پای میز مذاکره با ایران نشانده، مسئله هسته ای نیست بلکه مسئله اسلام است، تصریح کرد: استکبار شکست های متعددی را از تفکر انقلابی ملت مسلمان ایران متحمل شده و امروز۱+۵ به سرکردگی آمریکا در جریان مذاکرات تلاش می کند انتقام خود را از ملت ایران بگیرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطرنشان کرد: مرام و مسلک شهدا آنچنان است که ملت ها را در چندین هزار کیلومتر آن طرف تر، شیفته ی خود کرده است پس ما که با شهدا زیسته ایم باید برای تحقق آرمان های شهدا عاشقانه تلاش کنیم.

وی پیام شهدا را یادآور شده و بیان کرد: اگر شهدا بودند هیچ وقت برای رسیدن به رفاه و آسایش حاضر به سازش و تسلیم نمی شدند و برای حل مشکلات با تکیه بر ایمان و اعتماد به نفس و بکارگیری توان و نیروی درونی خود وارد عمل می شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج در پایان سخنان خود تاکید کرد: باید همه به سراغ شکوفایی و رونق داخلی رفته و پیام مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی را جامه عمل بپوشانیم چراکه این پیام شهداست.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا