بخشدار دهفری فریدونکنار خبر داد

برگزاری ۱۲ برنامه برای گرامی‌داشت هفته شهید در بخش دهفری فریدونکنار

بصیر، حجت‌الله مالایی در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز با اشاره به فرارسیدن هفته شهید، اظهار کرد: همه‌ی افراد باید در تمام سال به یاد شهدا باشند و مسیر خود را در مسیر شهدا تنظیم کنند و هفته شهید فرصتی است تا بتوانیم از کسانی که عزت، استقلال و امنیت کشور را تامین کردند قدردانی کنیم

وی از برگزاری ۱۲ برنامه در هفته شهید در بخش دهفری خبر داد و خاطرنشان کرد: بازدید از خانواده شهدا، عطرافشانی مزار شهدا و نهال‌کاری از جمله برنامه‌های هفته شهید در بخش دهفری است..

بخشدار دهفری تصریح کرد: عطرافشانی مزار شهدا، کاشت نهال و به صدا درآوردن زنگ شهادت از جمله برنامه‌هایی بود که در روز نخست هفته شهید در روستای ازباران برگزار شد.

مالایی از کاشت نهال به یاد شهدا در تمامی روستاهای این بخش خبر داد و افزود: ۲۰۰ اصله نهال در روز ۱۹ اسفند در روستای کوچک‌بیشه‌محله به یاد شهدا کاشته می‌شود.

وی در پایان گفت: در زمینه یکسان‌سازی مزار شهدا در بخش دهفری کارهایی انجام شده است و برای شروع در روستای ازباران مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان درنظرگرفته شده است و بخشی دیگر هم با مشارکت مردمی تامین می‌شود تا این کار را آغاز کنیم و همچنین در روستاهای دیگر هم به ترتیب این کار انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا