نماینده ولی‌فقیه سپاه فریدونکنار در جمع مسئولان فریدونکنار:

آمریکا شیطان بزرگ است و نمی‌توان به آن اعتماد کرد

بصیر، حجت‌الاسلام حجت‌الله نجار فیروزجائی در گرامی‌داشت سالروز سوم خرداد فتح خرمشهر در حسینیه شهدای گمنام سپاه ناحیه این شهرستان در جمع مسئولان فریدونکنار با تبریک ایام شعبانیه اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی خواست خداوند بود و حمایت امت و هدایت رهبری موجب این پیروزی شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۴۹ شهید مازندران در عملیات فتح خرمشهر به شهادت رسیدند، اذعان کرد: یازده شهید از شهرستان فریدونکنار در عملیات بیت‌المقدس آسمانی شدند.

نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار خاطرنشان کرد: نقش معنویت در دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر در مقایسه با تجهیزات دشمن غیر قابل مقایسه بود.

وی گفت: هر کس خود را در پیروزی فتح خرمشهر سهیم می‌دانست و زمزمه‌هایی از سوی ارتش، سپاه، نیروی هوایی و واحدهای مختلف عملیاتی شنیده می‌شد و هر کس می‌خواست این فتح را به خودش نسبت دهد و در آن شرایط حساس اما راحل فرمودند«خدا خرمشهر را آزاد کرد»  همه ساکت شدند.

نجار بااشاره به اینکه فرمانده‌هان نظامی در نزد امام عنوان داشتند که فتح خرمشهر دست‌نیافتنی است، اظهار کرد: چون دشمن از طریق بسیاری از کشورهای اسلامی و غیراسلامی حمایت می‌شد و دژ مستحکمی را در خرمشهر ایجاد کرده بود امام به فرمانده‌هان امید دادند  گفتند با حمایت خداوند این سد شکسته می‌شود.

وی یادآور شد: حدود ۲۰ هزار نفر از نیروهای دشمن در این عملیات به اسارت در آمدند که در مصاحبه با خبرنگاران عنوان داشتند که علیرغم استحکامات بوجود آمده وحشتی در دل‌های ما به وجود آمد که توان مقاومت نداشتیم، در واقع به اراده خداوند در دل دشمن وحشتی ایجاد شد که سریع خود را تسلیم می‌کردند.

 نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به آیاتی از قرآن که شیطان دشمن است، اظهار داشت: آمریکا دشمن اسلام است و نمی‌شود به کفر و آمریکا اعتماد کرد و امروز این کشور نماد بزرگی از شیطان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا