اختصاصی/ ثبت خاطره ماندگار در دیداری ستودنی

دیدار مسئولین ورزش فریدونکنار با رضا خطیبی

DSC09561

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان ، مرتضی اسدپور کارشناس امور ورزشی، مهدی و علی رشیدی مربیان با اخلاق و با دانش کشتی فریدونکنار ، مهدی دخت مسئول شورای ورزشی روستای ازباران و نماینده اداره ورزش و جوانان در بخش روستایی و دهیار روستای مهلبان با حضور در منزل رضا خطیبی با این ورزشکار نخبه و خانواده وی دیدار کردند.

رضا خطیبی ورزشکار نخبه روستای مهلبان فریدونکنار در رشته های ورزشی ژیمناستیک ، دوومیدانی و بخصوص کشتی احکام قهرمانی زیادی در سطح استان دارد. 
رضا خطیبی با ۱۲ سال سن در رشته کشتی مقام دوم مسابقات کشتی نونهالان (هفته دولت) محمودآباد و مقام دوم مسابقات کشتی جام رمضان ازباران در سال ۹۲ را دارد، همچنین در رشته ژیمناستیک در سال ۸۶ در مسابقات قهرمانی استان به مقام قهرمانی رسید و در رشته دوومیدانی در ماده ۸۰۰ متر  در مسابقات قهرمانی استان در فروردین ماه ۱۳۹۳ حائز رتبه نخست شد.

علی الرغم اینکه انگشتان دو دست حرف اول را در کشتی می زند، رضا خطیبی از روستای مهلبان که مهد کشتی لوچوی استان است پس از اینکه وارد ورزش ژیمناستیک می شود به تشویق پدرش کشتی را برای ادامه فعالیتش برمی گزیند، وی که به صورت مادرزادی از انگشتان یک دست محروم است با تلاشی ستودنی به دنبال قهرمانی در مسابقات معتبر جهانی و المپیک است و می خواهد بار دیگر نشان دهد که معلولیت عاملی بر عدم حرکت رو به جلوی ورزشکار نیست.

رضا دانش آموز ممتاز کلاس ششم مدرسه شهید گرجی مهلبان است و تاکنون در ۲۵ دیدار دوستانه با حریفان گلاویز شد و در ۲۰ دیدار به برتری دست یافت، وی با ممارست و تمرین فراوان به دنبال قهرمانی در رقابتهای المپیک است و در حال حاضر در وزن ۲۸ کیلوگرم کشتی می گیرد و الگوی ورزشی خود را پدر و مربیش معرفی می کند.

خطیبی در مسابقات انتخابی پهلوانک ها جهت انتخابی قهرمانی کشور در بندپی شرقی بابل به روی تشک رفت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین به جهت این دیدار امیدوار است که روزی بتواند محبت های پدر و مادرش و مربیان زحمتکشش را با قهرمانی در مسابقات معتبر جبران نماید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا