دلایل پشت پرده اعتصاب پرسپولیسی‌ها

نگاه‌های تاسف‌بار دایی مقابل چشمان سردار/ برزیلی‌ها هم انگشت به دهان ماندند

به گزارش بصیر به نقل از فارس، با توجه به عدم پرداخت مطالبات مالی بازیکنان پرسپولیس پس از برگزاری جلسات متعدد آنها تصمیم گرفتند که امروز اعتصاب خود را علنی کنند. آنها معتقد بودند اگر دربی برگزار شود هیچ پولی به آنها داده نخواهد شد حتی این موضوع را از روزهای قبل هم به اطلاع مسئولان باشگاه پرسپولیس رسیده بود.

تصمیم آنها برای اعتصاب جدی است و حتی اعلام کرده‌اند بدون برگزاری تمرین به دربی می روند تا با استقلال روبه‌رو شوند.

خلعتبری در واکنش به این سوال که آیا بدون تمرین می خواهید به مصاف استقلال بروید، می گوید: ما امروز تمرین کردیم اما فقط ۵ دقیقه! (پاسخ مهاجم پرسپولیس با خنده).

 واقعیت از اعتصاب امروز بازیکنان این است که بازیکنان پرسپولیس امروز در درفشی‌فر حضور پیدا کردند و قرار بود رأس ساعت ۱۲ تمرین شروع شود. دستیاران دایی که به دلیل حضور دایی در گوشه‌ای از زمین حضور داشتند،‌ با زدن سوت‌های بلند از بازیکنان خواستند که به داخل زمین بیایند اما بازیکنان در داخل رختکن ماندند در همین لحظه بود که محمد رویانیان نیز به همراه چند تن از مسئولان باشگاه از جمله بهروز منتقمی، قائم‌مقام باشگاه جلسه‌ای را در دفتر درفشی‌فر برگزار کرد، پس از اینکه خبر فارس منتشر شد که بازیکنان اعتصاب کردند سریعاً این موضوع به اطلاع رویانیان رسید. او به سمت رختکن رفت و قصد برگزاری جلسه با بازیکنان را داشت.

مدیرعامل پرسپولیس در اتاق جلسات نشست اما بازیکنان برای جلسه با وی نیامدند سپس رویانیان دقایقی با دایی صحبت کرد که دایی نیز با چهره‌ای بغض‌آلود که سرش را به نشانه اعتراض تکان می‌داد صحبتی نکرد.

سپس رویانیان خودش مجبور شد به سمت بازیکنان برود و از آنها بخواهد که در تمرین حضور پیدا کنند اما صحبت‌های رویانیان فایده‌ای نداشت و او که به خیلی از واقعیات پی برده بود با چهره‌ای برافروخته درفشی‌فر را ترک کرد و بازیکنان نیز یکی پس از دیگری درفشی‌فر را ترک کردند و علی دایی هم که با لباس آماده حضور در تمرین بود مجبور شد مجدداً لباس‌های شخصی خود را بپوشد و درفشی‌فر را ترک کند.

این در شرایطی بود یک دوربین از یکی از شبکه‌های معروف برزیلی مهمان تمرین امروز قرمزپوشان بود که با علی دایی دقایقی در مورد تیم ملی، جام جهانی و حتی میزبانی برزیل گفت‌وگو کرد.

خبرنگار این شبکه تلویزیونی منتظر بود از تمرین قرمزپوشان فیلم بگیرد، اما با دیدن این اتفاقات متعجب شد و مدام سوال می کرد که چرا پرسپولیسی ها تمرین نمی کنند.

بازیکنان پرسپولیس هنگام ترک ورزشگاه درفشی فر اعلام کردند که می خواستند ۱۵ روز پیش دست به اعتصاب بزنند، اما به خاطر علی دایی ماندند و تمرین کردند،‌اما حالا در آستانه دربی دیگر کاسه صبرشان لبریز شده و به همین دلیل تمرین نکردند.

محمد رویانیان نیز که با تلاش فراوان با بازیکنان دیدار کرد در جلسه‌ای به آنها گفت: من این همه کار کردم و پول برای پرسپولیس جور کردم بالاخره الان شرایط حساسی است سعی می‌کنم هر طوری شده پول جور کنم و به شماها بدهم اما از شما می‌خواهم که تمرینات خود را رها نکنید ما روز حساسی را در پیش داریم من کم نگذاشتم اما الان به مشکل خوردیم.

این در شرایطی است که نماینده بازیکنان پرسپولیس اعلام کرد تا موقعی که به بازیکنان پول داده نشود دیگر آنها در تمرینات شرکت نخواهند کرد و فقط در مسابقات رسمی حضور پیدا می‌کنند این موضوع به اطلاع رویانیان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا