تعارف های سیاسی دامن گیر استانداری مازندران

عضو حزب منحله مشارکت در راه فرمانداری غرب مازندران!

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، یکی از وظایف استانداران انتخاب فرمانداران شهرستان های متبوعشان است و به دلیل حساسیت این جایگاه ، استاندار در جایگاه نماینده رئیس جمهور در صدد انتخاب فردي خواهد بود که همسو با سیاست های دولت باشد، رئيس جمهوري از زمان روي كارآمدن دولتش، خود و دولتمردانش را وام دار و وابسته به هيچ حزبي نمي داند و اولويت برنامه دولتش را پاسداري از آرمان هاي انقلاب و بهبود معيشت مردم اعلام كرده بود.

دولت بايد در عمل نيز اين سخن را مد نظر داشته باشد و بداند حفظ آرمان هاي انقلاب بدست مردان انقلابي و مديران وفادار به نظام ميسر خواهد شد و انتخاب و بكارگيري نااهلان در سمت هاي مهم و تاثير گذار ، نظام را به چالش مي كشاند.

نمایندگان دولت و استانداری ها در شهرستان ها ، فرمانداران هستند و بسته به جایگاه حساس خدمتی آنها باید افرادی برای این سمت انتخاب شوند که کاملا به انقلاب و رهبری و نظام وفادار باشند و در گذشته خود نیز این وفاداری را اثبات کرده باشند. فرماندار در هر منطقه مقام عالی اجرایی دولت در شهرستان بوده و سیاست های وی در اداره شهرستان متبوعش تصمیم های دولت و استانداری تلقی میشود لذا انتخاب افراد برای این پست مهم دولتی باید با وسواس و حساسیت بیشتر انجام گیرد.

مطالب فوق بیان شد تا مسئولان امر در استانداری مازندران این موضوع را مد نظر داشته باشند که در انتخاب فرمانداران به عنوان والیان یک شهر  حساسيت بيشتری به خرج بدهد( با اهدف بیان شده دولت گام بردارند).

شنيده ها حاكي از آن است استانداري مازندران فردي را براي فرمانداري شهرستاني  در غرب استان مد نظر دارد اما با نگاهي اجمالي به كارنامه مديريتي وي متوجه ميشويم كه گزينه اي مناسب براي اين سمت نيست.

وي فردي است كه روزی همراه دشمنان انقلاب با حاشیه های مجلس ششم شده و از سمت خود در آن دوران بعنوان فرماندار استعفا کرده ، مجلس ششم كه با هوچي گري و رفتار هاي خائنانه كه در اين ۳۰ سال عمر انقلاب از هيچ كسي مشاهده نشده تيشه اي به دست گرفت تا ريشه انقلاب را به خيال موهوم خود قطع كند ، همراهي با نمايندگاني كه در آن دوران از مجلس سناي امريكا كمك خواستند و استعمار ستيزي كه ارزشهاي انقلاب بود را هيچ و پوچ كردند. كسانيكه كه با اينكار نشان دادند دست نشانده ها و عمال پليد دشمن در كشور هستند و كسانيكه انها را در اين راه همراهي كردند چون آنان خائن به نظام و آرمان هاي آن هستند .

وي همچنين عضو حزب منحله مشارکت نيز بوده، تنها حزبي كه در دوران انقلاب به خاطر رفتارهاي ضدانقلابي و حركت هاي هاي جهت براندازي نظام و ارتباط هاي آشكار و نهان با سرويس هاي جاسوسي دشمن منحل شد ، جالب آنكه اين فرد براي نمايندگي مجلس هفتم نام نويسي كرده بود كه با نظر شوراي نگهبان رد صلاحيت شد اما با ميانجيگري افراد  خاص استان توانست تاييد صلاحيت بگيرد، حال چگونه چنين فردي با چنين سابقه درخشان خدمتي كه به نظام داشته ميتواند در سمت فرماندار حكومتي مد نظر استانداري مازندران باشد و به برنامه هاي او جهت حفظ آرمانهاي انقلاب اعتماد كرد ؟

چگونه كسي كه صلاحيت نمايندگي مردم را در مجلس نداشته ميتواند در سمت فرمانداي صلاحيت مديريت داشته باشد؟

امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب  ضد انقلاب را کارمند یا مسئولی ميداند كه در محل خدمتش به وظایف خود عمل نکند و دیگر همکارانش را به این عمل ترغیب کند، این سخن امام عزیز سندی در جهت شناختن ضد انقلاب است . ضد انقلابي كه كه لباس وفاداري به نظام  را پوشيد  اما در عمل به نظام و آرمانهاي انقلاب خيانت كرد و همراه با دشمنان قسم خورده انقلاب آهنگ براندازي آن را سر داد.

 از مسئولان استانداري مازندران انتظار ميرود همگام با دولت از تعارف های سیاسی بپرهيزند و در جهت حفظ آرمان های انقلاب گام بردارد. در شان دولت تدبیر و امید نیست که چنین فردی در سمت فرمانداری  شهرستانی  در مازندران استفاده گردد .

کسی که در برهه ای از زمان همگام باکسانی که در مجلس ششم برعلیه براندازی نظام اقدام کردند ، بود حقی برای حضور در مناسب دولتی نداشته و ندارد، کسی که هیچگاه بخاطر اشتباهاتش حاضر نشد از مردم عذر خواهی کند و از کار خویش پشیمان شود.

با توجه به دید مدیریتی و آینده نگری و دلسوزانه فلاح، مرد پرتلاش استان مازندران یقینا این مطالب که دغدغه مردم ولایتمدار غرب مازندران نیز است، در انتصاب برخی از فرمانداری ها مد نظر قرار می گیرد.

یقینا دولت تدبیر و امید و استانداران این دولت ، صادقانه دغدغه رفاه حال مردم و پیشرفت کشور و دفاع از آرمانهای انقلاب را دارند و این مطالب تذکر و یادآوری برای مسئولان استان بوده که مطمئنا خود به این قضایا واقف اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا