اختصاصی/ پس از سالها انتظار و از سوی فرماندار فریدونکنار

طرح برخورد با متخلفین سدمعبر آغاز شد

بصیر، محمد حسین زاده فرماندار فریدونکنار در حاشیه طرح برخورد با متخلفین سدمعبر در این شهرستان و در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: سالیان سال مردم در خصوص ماشین هایی که مبادرت به سد معبر می کردند انتظار می کشیدند تا برخورد جدی با آنها صورت پذیرد و به همین دلیل عصر امروز به همراه رئیس اتاق اصناف و رئیس پلیس راهور ماشین هایی که سد معبر کردند را جمع آوری کردیم.

وی با بیان اینکه معابر شهری پیاده رو ها و خیابان از حقوق مسلم شهروندان است، اذعان داشت:  تلاش می شود تا با اجرایی کردن قانون سد معبر با کمک اصناف و نیروی انتظامی در جهت پاکسازی دستفروشان سطح شهر چهره زیبایی را ایجاد کنیم.

حسین زاده در ادامه خاطرنشان کرد: تصمیم بر این شد تا خودروهایی که به فروش میوه و کالا مبادرت می کردند و چهره و سیمای شهر را زشت و نامیمون می نمودند نسبت به ساماندهی محل استقرار آنها در ورودی و خروجی دو طرف شهر تلاش شود و در مرحله بعدی با اطلاع رسانی به کسبه نسبت به جا نمایی تابلوها و پاکسازی خیابان ها اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: اگر می خواهید در فریدونکنار قدم بزنید نه تنها در پیاده روها این کار سخت است بلکه تنها در یک لاین ماشین می تواند در خیابانها رفت و آمد کند چرا که اتومبیل ها نه تنها دوبله پارک می کند بلکه فروشندگان اجناس خود را در خیابان به مشتری عرضه می نمایند.

فرماندار فریدونکنار اذعان داشت: از نیروی انتظامی و رئیس پلیس راهور نیز خواستیم این کار را تداوم ببخشند و تنها به امروز اکتفا نکنند، در چند روز آینده نیز این کار به صورت متوالی برخورد می شود.

وی تاکید کرد: یکروزه نمی توانیم با همه این ناهنجاری ها مقابله کنیم و قطعا باید اینکار را استمرار بخشیم و از امروز این عمل را آغاز کردیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا