مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران

یارانه دولتی در هزینه مطبوعات اثرگذار نیست / سلایق سیاسی در تعیین یارانه

به گزارش بصیر، با بیان اینکه مبلغی که دولت به عنوان یارانه به مطبوعات می‌دهد خیلی در هزینه های نشریات اثرگذار نیست، اظهار داشت: شاید هزینه‌های یک دوم یک ماهه مطبوعات را پرداخت نکند.

 وی افزود: رعایت عدالت و شفاف سازی رویکرد وزارت ارشاد در پرداخت یارانه به مطبوعات است.
 

 

رضازاده خاطر نشان کرد: به اعتقاد آقایان ارشاد مازندران روزنامه حرف با رعایت مر قانون تاکنون در انجام وظیفه ذاتی رسانه، نقض قانون نداشته و در مدت فعالیت برای تعالی استان کار کرده است.

 

 

 

وی ضمن گله‌مندی از اینکه، چطور می شود روزنامه حرف با رعایت قانون، تعداد شمارگان، کیفیت در چاپ، اثر گذاری و توجه به موضوعات توسعه همه جانبه استان  و کسب رتبه بالا از سوی اداره کل ارشاد کمتر از همتایان استانی خود یارانه بگیرد، جای سوال است.

 

 

 

مدیر مسئول روزنامه حرف با بیان اینکه  یارانه ۶ ماهه این روزنامه ویژه مازندران ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود، تصریح کرد: یارانه واریز شده برای همتایان ما در مازندران ۱۹ میلیون تومان بود.

 

 

 

*سامانه درست ارزیابی مطبوعات در وزارت ارشاد ایجاد نشد

 

 

 

این فعال رسانه‌ای با انتقاد از اینکه سامانه درستی در وزارت ارشاد برای ارزیابی مطبوعات ایجاد نشده است، خاطر نشان کرد: اعتراضمان را به صورت مکتوب به ارشاد استان تحویل دادیم و از دولت یازدهم درخواست کردیم شاخص‌هایی را برای روزنامه‌های محلی در نظر بگیرد و برپایه نمره نهایی یارانه اختصاص دهد.

 

 

 

رضازاده شرمه به موضع سیاسی خود در رسانه مورد نظر اشاره کرد و گفت: روزنامه حرف مستقل است، نقدهای به جا، باعث متضرر شدنش در تخصیص یارانه دولتی شد.

 

 

 

وی با بیان تعیین یارانه مطبوعات بر اساس سلایق سیاسی انجام می‌شود، اظهار داشت: وضعیت سیاسی فعلی کشور را نباید نادیده گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا