رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار مطرح کرد:

اولویت اداره ورزش، پیگیری پروژه‌های نیمه تمام است

بصیر، قهرمان کلیج در جمع روسای هیئت‌های ورزشی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: این شهرستان دارای پتانسیل‌های خوبی در تمامی زمینه‌ها به ویژه ورزش بوده و از جایگاه مناسبی در سطح استان و کشور برخوردار است.

وی از حضور تیم‌های فوتبال دانش، تکواندو اسدی و قایقرانی این شهرستان در بازی‌های کشوری خبر داد و اذعان داشت: ۶ تیم از شهرستان فریدونکنار در رقابت‌های کشوری حاضر هستند و ۱۳ تیم نیز در استان فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار همچنین با بیان اینکه ۱۴۰ مدال از سوی ورزشکاران این شهرستان در رقابت‌های استانی کسب شد، خاطرنشان کرد: کسب ۵۰ مدال کشوری و ۴ مدال بین‌المللی از دیگر افتخارهای ورزشکاران فریدونکناری در سال ۹۳ بوده است.

کلیج با اشاره به اینکه ۱۰ نفر از ورزشکاران این شهرستان به اردوی تیم ملی دعوت شدند، گفت: ۶۵ مسابقه استانی و کشوری را در سال ۹۳ میزبان بوده‌ایم.

وی همچنین از فعالیت ۹۰ مربی و ۲۳ داور این شهرستان نام برد و خاطرنشان کرد: ۲۵ باشگاه در سطح شهرستان فریدونکنار مشغول به فعالیت هستند که ۱۸ باشگاه خصوصی و مابقی دولتی هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان در ادامه با اشاره به مهم‌ترین عملکردهای این اداره در سال ۹۳، به میزبانی از نحستین دوره رقابت‌های المپیاد کارگری کشور در مازندران و فریدونکنار اشاره و تصریح کرد: با عملکرد بسیار خوب ناجیان غریق در فریدونکنار، علاوه بر فوت تنها ۲ نفر، توانستیم بهترین هیئت نجات غریق استان را از آن خود کنیم.

کلیج با اشاره به اینکه نیازمند افزایش فضای زیرساختی ورزشی در این شهرستان هستیم، اظهار داشت: در سال جدید اولویت کاری ما پیگیری پروژه‌های نیمه تمام است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا